NOD november 2018

Ik zou nu op menstruatie dag 2 zitten van mijn cyclus. Normaal zou ik omde2-3 uur mijn tampon moeten verwisselen. Nu als ik moet plassen en dan wat bloed/slijm aan de buitenkant van de tampon. Moet wel steeds om de 3-4 uur drang om te plassen. Best weinig soms. 
Weet niet wat ik ervan moet denken. Zou eigenlijk op 14 nov NOD hebben. 
Maar sinds gisteren dus licht bloedverlies. 

Dames met een positieve test, gefeliciteerd!!! Wat een super fijn nieuws ?
Wat vervelend dat je er zo beroerd van bent Superjuffie... Maar hopelijk heb je woensdag een positieve test in je handen!
Niet veel soeps, als je rood bloed verliest telt dit als dat 1 van je menstruatie. Bruin slijm oid telt dus officieel niet mee. Is het rood? Ik begin met ovulatietesten rond dag 11, omdat mijn ovulatie tot nu toe altijd netjes op dag 16 valt. Maar stel dat het een keer eerder/later is, dan wil ik hem niet missen. Ik heb wel een hele nette cyclus van precies 28 dagen.
Gisteren redelijk veel bruine afscheiding verloren (2 dagen voor mijn NOD), vandaag helemaal niets. Ik ga er dus maar vanuit dat ik morgen gewoon ongesteld ga worden... Je leest verhalen over vrouwen die eerst bruin verloren, maar alsnog zwanger bleken te zijn. Als het morgen niet doorzet ga ik dinsdag toch maar een testje doen.

SaMee hopelijk heb je morgen toch een positieve test! En anders de dokter even bellen inderdaad, lijkt me zwaar frustrerend als je cyclus zo lang duurt...

Hallo allemaal, 
Ik zit nu op ronde 12. We hebben nu een week om de dag gesext en gister avond voor het laatst. Nou heb ik vanmorgen een positieve ovulatietest gehad. Maar we hebben echt geen zin Vandaag. We zijn niet echt zulke regelmatige klussers, nu om de dag vergt al veel voor ons maar het moet ook leuk blijven. Denken jullie dat het kwaad kan om het morgen weer te doen? Ze zeggen dat er 12 tot 24 uur tussen zit voor daadwerkelijk mijn ei gaat springen, maar ik heb het idee dat wanneer ik positief test m'n ei er ook daadwerkelijk al is omdat ik dan altijd menstruatie achtige krampen krijg.
Wie is er zwanger die het ook 1 dag voor positieve test hadden gedaan en dag zelf niet? 

@superjuffie
Ik heb het gevoel dat het deze ronde ook raak is bij mij maar dat dacht ik elke ronde? ronde 12 nu bij mij dus wachten af!
Nog ff volhouden tot woensdag 
Sterkte??

Hmm soma plaatst hij mijn berichten niet. Had vandaag eenmalig bruine afscheiding met afvegen. Verder nog niet weer. Denk menstruatie of kan het ook wat anders betekenen?

Ik lig er wakker van.. net een test gedaan en na 5 min een lichte streep.. ik durf niet blij te zijn of te hopen. De verhalen over de test action zijn heel wisselend, meer negatief als positief. Je hoeft niet te turen, streepje is er. Maar twijfel dan weer of t geen indroogstreep is..

Terug
Bovenaan