NOD november 2018

Spannend mammavanb! Als je echt twijfelt zou ik vandaag een test van een ander merk halen, dan weet je het zeker. Verder ga ik uit van een streep is een streep dus gefeliciteerd!

Bloompjee als je het dus maandag doet dan heb je het om de dag klussen toch netjes volgehouden? Om de dag is wat ze meestal toch adviseren, dus ik neem aan dat dat echt wel voldoende is. Wij hebben hetzelfde probleem. Mijn vriend heeft niet zo'n hoog libido en tot nu toe is het niet één keer gelukt om het twee dagen achter elkaar te doen. De druk van 'eigenlijk moet het nu want ik ben nu het meest vruchtbaar' helpt daarin ook niet. Maar ik zou het dan vandaag nog zeker een keer proberen. Maar ons gemiddelde voordat wij aan kinderen begonnen was ook maar 1x per 10 dagen of iets dergelijks. Dan ineens wordt om de dag heel veel. 
MammavanB Gefeliciteerd! Volgens mij zijn de gewone van de action best prima. Maar je zal niet de eerste zijn die het bevestigd wil hebben met een test die gewoon zegt 'zwanger'.
Balen SaMee. Weet je wel wanneer je ovulatie was (ovulatietesten/temperaturen)?

mamab.  Ik duim dat een tweede test voor jou ook positief is. 
samee. Wat vervelend zeg. Sterkte ermee. 
Ik heb na 1 dag geen bruin/rode afscheiding meer. Wie heeft dit ook gehad? Is dit een menstruatie geweest? 
Ben al sinds gisteravond super misselijk. 
Snap er niets meer van. 

mammavanb de action testen zijn prima. Heb ze zelf ook gebruikt en waren positief wel licht streepje maar werden donkerder zowel de gevoelige als de normale. Nooit een indroogstreep gehad ook Vanmorgen zelf 1 gebruikt om te checken of hcg goed uit me lichaam was (nooit gedaan en nooit opnieuw bloed geprikt) en de test is echt witter dan wit.

Citrus, ik twijfel omdat ik bang ben voor een indroogstreep omdat ik dan denk: dalijk was t na 7 min ipv 5 min.. je zag niet direct een streep t liep langzaam op..

Feyre, misschien ook wel dat ik woensdag mijn nod heb. Ik zeg altijd tegen anderen streep is een streep maar twijfel zo erg ??

Wat denken jullie, vandaag nog een test doen?

Terug
Bovenaan