NOD november 2018

Waahhh meiden, Mn geduld wordt wel op de proef gesteld. Voor de nieuwen onder ons..mijn NOD was afgelopen donderdag. Cyclus 28 evt 29 dagen, 11 oktober laatste x ongesteld geworden..Ik ben nog steeds niet ongesteld, heb wat last van rugpijn af en toe. Voelde vorige week mijn darmen heel erg en ongesteldheidsbuikpijn paar dagen die ik normaal alleen bij doorbreken 1 dag en erger heb. Vanmorgen weer test gegaan en nog wit! Grrrrrr we wachten dus nog maar verder!!! Iemand ervaring met regelmatige cyclus en laat positief getest? Of evt ineens een langere cyclus..mijn eisprong zou rond 17e zijn geweest, toen had ik postieve ovu test..
pil overigens al jaren niet meer...

groetjes!!

Vissje Gefeliciteerd! Mooi nieuws.
En je hebt gelijk je kan echt niet van die standaardovulatiedagen uit de apps. Slechts 30% van alle vrouwen heeft een eisprong tussen dag 10 en dag 17 van hun cyclus.!

Een vraag aan vissje.  Van welke merk heb je de ovulatietesten gebruikt en hoeveel dagen na ongi begonnen met de ovulatietesten? 
1 keer per dag of 2 keer per dag getest?
Sorry dat ik zoveel vragen stel. 

Hey meiden,
Even over dat loslaten
We denken hier allemaal:
-Ow dat kwaaltje heb ik ook 
- Ow die gedachte heb ik ook
- ik voel dat ook zo
Dat zecht ons dus eigenlijk al dat wat we voelen en denken dus volkomen normaal is. Dus als je die onzekere gedachte hebt (van ben ik niet onvruchtbaar....) Denk er dan ook meteen achter aan dat je dit best mag denken en dat deze reactie er bij hoort. 
Dit helpt mij om het een beetje te relativeren
 Ik wil niet belerend over komen maar misschien heeft iemand er wat aan. 
Groetjes j

Ik ben blij dat ik niet de enige ben! Visje gefeliciteerd !! Wauw dat is fantastisch, geeft me weer hoop.?
Hoeveel ronde’s had je er nu opzitten? had je Veel zwangerschap symsptomen of viel het mee? Geniet ervan!

Pff ik heb net 2 koppen thee op, in zo'n uur/anderhalf tijd en nu voel ik me misselijk met zure oprispingen. Ik probeer niet te denken dat dit een symptoom kan zijn want dan ben ik teleurgesteld als ik negatief test volgende week maar dit voelt in ieder geval niet fijn zeg..

Daiss, erg hè? Het is echt killing! Vooral omdat ik bij alles wat ik voel ook extra goed op ga letten. Wat voel ik dan, hoelang duurt het gevoel. En ik zoek ALLES op op internet. Stom, want eigenlijk moet ik dat niet doen. Ik weet het en ik doe het elke keer toch weer.
Het is nu gelukkig bijna woensdag, bij alles wat ik voel denk ik: misschien is het dit keer echt raak. Maar ik probeer er negatief in te gaan, dan valt het niet zo tegen als ik geen streepje zie. 
Voor alle ‘geluksvogels’, van harte! Superfijn voor jullie!!

Elsiejoy ja nou moet het maar ff kijken. Morgen miss toch ff urine wegbrengen.. vraag me wel af of een eventuele kuur invloed heeft op de mogelijke eisprong die heeft plaatsgevonden? 
Missxhien dat iemand anders hier daar ervaring mee heeft? Geen idee of het goed is gegaan qua bevruchting maar beetje zonde als een kuur daar extra invloed op uit oefent 

Terug
Bovenaan