NOD november 2018

@Elsiejoy.  Vooral gelet op de billingsmethode.  Dus letten op cervixslijm. Heb niet getemperatuurd, maar ga dat nu wel doen. 13 jaar geleden was ik gestopt met de pil en eugenlijl na onttrekkingsbloeding gelijk zwanger. 
Heb deze keer 3 ovulatietesten gedaan, steeds geen lh piek.  Weet niet of ik het goed heb gedaan. Vind de testen wel duur. Bij 3 dus gestopt. 
Ongi is weinig nu tweede dag, maar slijm met bloed. Klinkt onsmakelijk, maar is niet roze. Maandverband niet onder bloed. Kan nog komen. 
Wat zou ik nog meer kunnen doen? 

Lieve niet veel soeps,
Ik had de ovulatietesten online besteld bij 2besure en ben meteen na mijn ongesteldheid gaan testen gewoon 1 x per dag, en het bleek dus dat mijn piek al 4 dagen na mijn eisprong was.
Lieve FlowerS,
Wij zijn 6 rondes bezig geweest en heel raar maar ik had al vanaf dat ik nu dus zeker wist dat ik mijn eisprong had het gevoel dat het raak was. Ik kreeg vorige week zondag in eens een heel trekkerig gevoel in mijn baarmoeder en af en toe wat rare tintelingen maar voor de rest niets. Zaterdag zou mijn nod zijn maar woensdag kreeg ik een kleine bloeding, ik heb daarna getest en die was dus al positief
Groetjes vissje

Gefeliciteerd voor iedereen met een positieve test!
Mijn nod is vrijdag en zaterdag ochtend ga ik testen als ik voor die tijd nog niet ongi geworden ben. Nu merk ik deze week echt allemaal vreemde symptomen op waar ik normaal geen last van heb. Af en toe lichte buikpijn (heb ik wel vaker dus niet heel vreemd), snel emotioneel bij dingen zoals Disney films enzo, veel kleine puistjes waar ik normaal geen last van heb en ik heb vandaag een oog ontsteking gekregen dat heb ik nooit eerder gehad. Nu denk ik echt bij al die dingen kan het iets betekenen?! Aan de andere kant geen last van mijn borsten of misselijkheid ofzo. Zo vervelend dat je overal wat achter zoekt, ik wil dat het wat sneller zaterdag is!

Lieve Visje, 
Hoe bedoel je lh piek 4 dagen na eisprong? Dacht dat lh piek er altijd voor was. Dat na de lh piek de eisprong volgt.
Begrijp het even niet meer. In ieder geval dus 1 keer per dag na je ongi testen en net zo lang doorgaan totdat je de lh piek meet. Klussen tijdens de piek toch? Welk moment van de dag is het beste om te testen?

[quote quote=10131659]Lieve Visje, Hoe bedoel je lh piek 4 dagen na eisprong? Dacht dat lh piek er altijd voor was. Dat na de lh piek de eisprong volgt. Begrijp het even niet meer. In ieder geval dus 1 keer per dag na je ongi testen en net zo lang doorgaan totdat je de lh piek meet. Klussen tijdens de piek toch? Welk moment van de dag is het beste om te testen?[/quote]
Zodra hij een duidelijker streepje laat zien (dus nog niet even donker als de teststreep) ging ik 2 keer per dag testen. 1 keer om 12.00uur en 1 keer na het werk, rond 18.30uur. Mijn piek is het hoogst rond 12.00uur namelijk, savonds is het lijntje alweer lichter.

Niet veel soeps Ik denk dat ze bedoelt dat ze 4 dagen na haar menstruatie al een LH-piek had (en dus toen de eisprong al). Dat zal waarschijnlijk cyclusdag 9 zijn geweest of zoiets.
Ik heb deze cyclus ovulatietesten van de action gebruikt. Voor 5 stuks betaal je €2,50, dus dat is echt te overzien. Bij mij werd het tweede streepje nooit even donker als de controlestreep, maar dat komt ook omdat ik weiger mezelf uit te drogen voor zo'n test. Ik wil overdag gewoon genoeg water kunnen drinken. En ovulatietesten moet je niet met ochtendurine doen. Samen met het bijhouden van het cervixslijm vind je hem dan wel. Ik temperatuur trouwens wel, want ik heb al een keer gehad dat ik een piek leek te hebben, maar toen kreeg ik er een paar dagen later nog één. Mijn eitje was de eerste keer niet gesprongen. Door te temperaturen wist ik dat dus ook en wist ik dat hij na de tweede piek wel was gesprongen. Ik stop dus pas met ovulatietesten als mijn temperatuur is gestegen.

Ik ben zoooooo klaar met die zeurende eierstok! Ik ben er gewoon naar van, tegen het misselijke aan. En ‘s avonds lijkt het wel veel erger dan overdag. 
En ik ben ook klaar met mijn borrelende buik. Ik voel mezelf al dagen echt niet fijn. Gewoon niet mezelf, bleghhh! ?

Terug
Bovenaan