NOD november 2018

Gefeliciteerd zwangere dames! Happy 4 you!
Bij mij brak toch de menstruatie vanmorgen door. Na 31 dagen. En echt andere klachten dan normaal en kortere cyclussen. En dat ik geen oud bloed heb gehad ten teken dat menstruatie er aan kwam..
Op naar volgende ronde.
Succes met de spanning voor de rest! En bedankt voor al het meeleven en de steun!
Groetjes!

Gefeliciteerd aan alle positieve testers! Succes voor degene die nog moeten wachten.
Gisteren eindelijk mogen testen, maar die was negatief. Vandaag weer negatieve test :-( Ontzettend balen, we hebben geen embryo's meer en hebben onze derde ronde in de medische molen al gehad... Zometeen maar de kliniek bellen, maar ik zit er even flink doorheen, gezien de impact voor ons. 
Nog geen teken van een bloeding overigens, maar ik durf niet meer te hopen.

Meiden ik ga door naar het NOD December topic. Schrijven jullie ook weer mee?
En voor alle zwangeren...gefeliciteerd en geniet van de prachtige tijd die komen gaat!
?

Hoi dames, 
Ik wilde graag deze info met jullie delen, misschien dat sommige er iets aan hebben!
Ik heb al jaren lang endometriose en ik heb al 4 soms 5 dagen voor de menstruatie bruinverlies. Nu wij al een tijd bezig zijn (tot nu toe niet gelukt helaas) ben ik wat meer onderzoek gaan doen. Ik gebruik nu 2 maanden natuurlijke progesteron crème. Ik heb sinds 2 maanden dus helemaal geen bruinverlies meer en ook zijn mijn endo klachten veel minder en heb ik helder rood bloedverlies IPV enorm veel stolsels (sorry voor de details). Bruinverlies kan duiden op een progesteron tekort want nodig is zodat t kindje goed kan innestelen.(wel pas smeren na de eisprong). Voor mij werkt het in ieder geval goed. Morgen is mijn nod, voel al wel ongesteldheid komen, dus waarschijnlijk verhuis ik naar t december topic. Liefs x

Gefeliciteerd zwangere dames!

Ik denk dat ik doorstroom naar volgende maand. Menstruatie krampen en nog bruinverlies dus zal vandaag of morgen wel doorzetten

MammavanB gefliciteerd ? Ik denk dat je het nu toch wel mag gaan geloven hoor ?
Hier nog geen menstruatie en ook niet het gevoel dat het gaat komen ? Gek na mijn bruinverlies van zaterdag, meestal is dat wel een teken dat mijn menstruatie er aan komt. Nu alleen een beetje een trekkend gevoel bij mijn eierstok... We wachten het af, maar wel vreemd aangezien ik steeds netjes op tijd ongesteld word.

ElsieJoy wat vervelend dat een bezoek aan het ziekenhuis zo moeilijk kan zijn en dat het allemaal zo lang moet duren. 
SaMee wat zei de huisarts?

Terug
Bovenaan