NOD november 2018

Dank je wel?? superjuffie, wanneer mag jij testen? Aangezien wij eigenlijk gelijk lopen..
Mijn klacht was wel dat ik hele gevoelige borsten had/heb.. nu ook flinke hoofdpijn maar kan ook van de spanning komen??
Volgens mijn vriend stemmingswisselingen ? die zal het zwaar krijgen hahah

Wie is ook super misselijk als die ongesteld is? Toch vanochtend weer bloed bij het afvegen rond 10.00.
Maar sinds gisteravond super misselijk. Zijn er dames die tijdens hun menstruatie misselijk zijn?

MamavanB en superjuffie, gefeliciteerd.

Hahaha mamavanB, die stemmingswisselingen horen erbij! Ik merk vandaag dat ik door iets heel stomzinnigs eigenlijk mijn tranen niet in kon houden. Tot 2x toe al. Stiekem hoop ik ook dat dat een goed teken is. 
Ik heb wel wat gevoeligere borsten als ik ze aanraak maar kan niet zeggen dat ze het echt zeer doen. Wel een beetje een rare buik en soms zo last van mijn eierstokken. 

Woensdag is mijn NOD dus dan ga ik testen, zo spannend! 

Vandaag mijn nod. Vind t wel spannend.  Had gister al een test gedaan, negatief. Maar was sowieso te vroeg denk .
Ik weet niet eens hoe mijn cyclus is (4 weken geleden gestopt met pil).
Gefeliciteerd MammavanB!!

Succes voor de andere dames. En de dames die al weten dat ze door naar december moeten, houd moed!  :)

Terug
Bovenaan