[quote quote=10131781]Bloompjee als je het dus maandag doet dan heb je het om de dag klussen toch netjes volgehouden? Om de dag is wat ze meestal toch adviseren, dus ik neem aan dat dat echt wel voldoende is. Wij hebben hetzelfde probleem. Mijn vriend heeft niet zo’n hoog libido en tot nu toe is het niet één keer gelukt om het twee dagen achter elkaar te doen. De druk van ‘eigenlijk moet het nu want ik ben nu het meest vruchtbaar’ helpt daarin ook niet. Maar ik zou het dan vandaag nog zeker een keer proberen. Maar ons gemiddelde voordat wij aan kinderen begonnen was ook maar 1x per 10 dagen of iets dergelijks. Dan ineens wordt om de dag heel veel.
Hi dwaallichtje
Klopt ik denk dat ik het maar gewoon om de dag blijf doen. Wel merk ik dat als we het nu een week om de dag doen het uiteindelijk steeds moeilijker wordt voor mijn vriend om klaar te komen zegmaar. Dus nu mijn eisprong nadert wordt het echt lastig. Wij beiden hebben geen hoog libido en deden het normaal gesproken gemiddeld om de 14 dagen ofzo. Ik heb ook een onregelmatige menstruatie dus ik weet ook nooit precies wanneer mijn ei springt. Meestal rond dag 18,19,20,21,22,23 dus dan beginnen we meestal met sexen rond dag 14,15 en dat volhouden tot de eisprong nadert. Ook zijn we al 12 maanden bezig en wordt het daardoor ook steeds lastiger om het leuk te houden.
Wel vraag ik me af wanneer je ei precies springt. Is dit tijdens ei pijn of daarna? Ik heb gister (toen de ei test posi was) erge krampen gehad. De kramp is nu weg.. Hopelijk is dit dus niet te laat als we het vanavond nog doen.