Bloompje, als ik zo vrij mag zijn.. als ik jou/jullie was zou ik in jullie geval niet een week lang om de dag het bed in duiken maar echt goed werken met de ovulatietesten en aan de hand daarvan vrijen. Stel je hebt een bijna positieve test , dus bijna even donker, dan pas beginnen met vrijen. Miss is hij de volgende dag positief of dag erna en binnen 48u springt hij. Zo ver van te voren kan zin hebben maar beste is toch 1 a 2 dagen voor je eisprong. En voor jullie is het juist slecht omdat het allemaal beter werkt als jullie beide erg opgewonden zijn. Iedereen is anders dus blijf vooral bij jullie zelf. Ik hoop voor jullie dat dit nu niet meer nodig is maar probeer dit anders wel de komende maand, dan hopelijk wat spontaner en meer zin en voor hem uiteindelijk een veel betere ejaculatie.
Dus zodra je test positief is heb je max 2 dagen later je eisprong en tel je dan 14 dagen erbij voor je nod. ( Gemiddeld genomen dan)
Heel erg veel succes meid. X
Dus zodra je test positief is heb je max 2 dagen later je eisprong en tel je dan 14 dagen erbij voor je nod. ( Gemiddeld genomen dan)
Heel erg veel succes meid. X