NOD november 2018

Bloompje, als ik zo vrij mag zijn.. als ik jou/jullie was zou ik in jullie geval niet een week lang om de dag het bed in duiken maar echt goed werken met de ovulatietesten en aan de hand daarvan vrijen. Stel je hebt een bijna positieve test , dus bijna even donker, dan pas beginnen met vrijen. Miss is hij de volgende dag positief of dag erna en binnen 48u springt hij. Zo ver van te voren kan zin hebben maar beste is toch 1 a 2 dagen voor je eisprong. En voor jullie is het juist slecht omdat het allemaal beter werkt als jullie beide erg opgewonden zijn. Iedereen is anders dus blijf vooral bij jullie zelf. Ik hoop voor jullie dat dit nu niet meer nodig is maar probeer dit anders wel de komende maand, dan hopelijk wat spontaner en meer zin en voor hem uiteindelijk een veel betere ejaculatie. 
Dus zodra je test positief is heb je max 2 dagen later je eisprong en tel je dan 14 dagen erbij voor je nod. ( Gemiddeld genomen dan) 
Heel erg veel succes meid. X

Ik ben echt zooooo dom en stom. En ik wist het van tevoren en toch heb ik het gedaan: een zwangerschapstest, net een half uur geleden. En uiteraard was hij wit.
Ik had ook niet anders verwacht en ik weet dat ik het niet moest doen. Maar ik heb zoveel kwaaltjes dat ik dacht: misschien kan het toch ?
Niks dus. Nu verplicht wachten tot woensdagochtend als ik dan nog niet ben doorgebroken. 

superjuffie. Ik begrijp het helemaal.  De spanning is ondraaglijk. Ik duim voor je dat het woensdag positief is.

Ik vandaag de huisarts gebeld en die heeft mij na het beschrijven van de symptomen een test geadviseerd. Ben als de dood om hem te doen. Bang voor dat het inderdaad negatief is. 

tievie. Gefeliciteerd.  

@Peanuth Dankje je geeft me toch wel weer wat hoop! Misschien lag het inderdaad wel aan de test. Ik voel me gewoon zo anders... morgen is mijn nod alleen wil ik nog niet testen denk ik.. ik wacht af of mijn menstruatie niet op gang komt en dan kijken hoelang ik het vol hou 

MamavanB en TiVie Gefeliciteerd!
SaMee Zoals ElsieJoy al zei kan je meerder positieve ovulatietesten hebben in één cyclus. Een ovulatietest is namelijk alleen bewijs voor de aanwezigheid van veel LH. LH zorgt er meestal voor dat je eitje springt, maar soms wil die niet en kan je later nog een keer een piek krijgen. Dat is de reden dat ik temperatuur. Pas als mijn temperatuur is gestegen weet ik dat mijn ovulatie is geweest en dat ik iets minder intensief hoef te klussen.
AappiieJ en Stevie jammer dat jullie ongesteld zijn geworden. Is altijd teleurstellend natuurlijk.
Bloompjee Ik zou niet, zoals citrus zegt, pas wachten tot de positieve ovulatietest. Je ei kan namelijk al springen op dezelfde dag als je ovulatietest en dan zul je net zien dat het dan een 'moetje' wordt. Maar op dag 14 beginnen als je ei meestal pas springt vanaf dag 18 is misschien gewoon te vroeg. De kans is groot dat je dan uitgeteld bent voordat je echt bij je ovulatie uitkomt. Ik zou op dag 18 beginnen, tenzij je ovulatietest eerder positief is. Ik weet niet of jij duidelijk vruchtbaar slijm krijgt? Maar bij mij begint dit meestal zo'n 3/4 dagen voordat mijn ei springt. Je kan ook beginnen zodra je slijm echt vruchtbaar wordt. Meestal heb je dan ook meer zin, dus dat maakt het gelijk een stuk makkelijker.

Vanmorgen toch de huisarts gebeld. Het kan zijn dat ik een ronde oversla. Omdat we pas sinds mei gestopt zijn met de pil wil ze het nog 3 maanden aankijken. Ze zei als je op 48 dagen zit dan zou de test toch een keer positief moeten zijn.
Dus we moeten alles bij houden en afwachten . Dus ik ga ook beginnen met temperaturen. 
Het kan dus zijn dat ik niet ongesteld word maar het kan dus ook nog steeds wel komen. Irritant!

Dwaallichtje, denk dat je mij verkeerd begreep. Ik zei ook voordat hij positief is beginnen met sex tot en met 2 dagen na positief. Anders kan je idd te laat zijn want springt max 48 uur later. Dus kan ook 1 uur later. Maar in ieder geval niet al een week van te voren. 
Inderdaad...anders ben je er klaar mee als hij een week later springt en zaadcellen leven niet vaak een volle week lang om ook nog zo actief te zijn om binnen te dringen. Ik lees overal zon 3 dagen en soms een week. Hopelijk helpen de tips voor Bloompje :)

Terug
Bovenaan