NOD november 2018

Ik voel me zo moe al 2 dagen. overdag kan ik wel slapen en savonds lukt het niet.. menstruatie stelt echt bar weinig voor. En normaal ben ik daar ook nietzo moe bij. Hopelijk gauw weer fit. Bijna weekend gelukkig
 
AappiieJ, ik had ook moeite met inslapen maar de app Storytel helpt me hier heel erg bij. Er staan net alleen luisterboeken in maar ook fijne ontspanningsoefeningen enzo. 
 
 
Vandaag helaas toch ongesteld geworden..... lichtelijk telleurgesteld maar had eigenlijk ook niet anders verwacht. 
In januari moet ik een neusoperatie onder gehele narcose ondergaan... helaas nu besloten met mijn partner om dan het proberen zwanger te worden uitstellen tot en met januari, jammer! 
 
 
 
Mijn nod is 1 november, afgelopen week mijn eisprong gehad (volgens hoe ik het zou uitrekenen). Vanmiddag stiekem uitgerekend datum bekeken, dat zou 11 juli zijn, de dag dat mijn man en ik 1 jaar getrouwd zijn.
 
Het is voor ons ronde 3 dus ben benieuwd! 
 
Present! Hoi oude bekende en nieuwe :)
Dit wordt onze 6de ronde voor een 3de kindje, ik ben 33. Kinderen 6 en 11. En was meteen zwanger ?.. 
Anyhoe...pas sinds vandaag ongesteld dus ik hou me nog even een beetje in. Net als Lepeltjelepeltje hou ik mijzelf even voor de gek door te zeggen dat ik het los wil laten. ?. Dus tot over een week of 2 zodat we weer paranoia gaan doen en Google onze beste vriend is ?. 
Alleen 1 vraagje aan Mio . Die onderzoeken, was dat gewoon via echo? Uitwendig? Of iemand anders die dat weet? .
Fijne avond en voor de vruchtbare vrouwen komende dagen. Zet hem op! Niet klussen maar sexen, dat werkt beter ;) xx
 
Cirrus, wat jammer nou, dacht bij jou dat t miss wel raak was. 
@ stiekemmeelezen: ja nog ff kijken of ik Mn eisprong weer voel deze maand of ik dan de 5e nod kan aanhouden of dat t miss dagje later 
 
Ja ik ook Kershje, mooie cyclus, ei gevonden, innestelingsdip en wat roze, temp mooi hoog...wat wil je nu nog meer he. Hmm. Deze maand gaat het hem worden gewoon ;)
Jij ook succes met niet panisch doen dus hihi. En anders...samen panisch doen? ?
 
 
Terug
Bovenaan