NOD november 2018

[quote quote=10123764]@Ym: pffff… heftig. Ik dacht eerst het valt wel mee. Slangetje erin enzo… maar toen ze die ballon op ging blazen in mijn baarmoeder! OMG. Ik heb echt een hoge pijngrens maar ben flauwgevallen. Best heftig, maar schijnt vaker te gebeuren. Gelukkig was mijn vriend mee
 
[quote quote=10124054]Present! Hoi oude bekende en nieuwe Dit wordt onze 6de ronde voor een 3de kindje, ik ben 33. Kinderen 6 en 11. En was meteen zwanger Anyhoe…pas sinds vandaag ongesteld dus ik hou me nog even een beetje in. Net als Lepeltjelepeltje hou ik mijzelf even voor de gek door te zeggen dat ik het los wil laten. Dus tot over een week of 2 zodat we weer paranoia gaan doen en Google onze beste vriend is Alleen 1 vraagje aan Mio . Die onderzoeken, was dat gewoon via echo? Uitwendig? Of iemand anders die dat weet? . Fijne avond en voor de vruchtbare vrouwen komende dagen. Zet hem op! Niet klussen maar sexen, dat werkt beter  xx[/quote]
Hahaha! Ja tenzij het een spannend rollenspel is met een klusjesman ofzoiets! 
Mijn plan is morgen eerst seksen, daarna klussen (we moeten nog rolgordijnen ophangen ?). Dat hele loslaten gaat wel ok, alleen kijk af en toe wel in t ‘uitgerekend juni’ forum en dan leuk om te lezen, maar natuurlijk ook beetje klote want dat had ik ook kunnen zijn. Maar goed, kon wel lekker wijntje drinken vanavond ?(1 en meteen teut) 
 
Citrus gewoon een echo! De gynea heeft gekeken of men eierstokken gezond waren en of er follikels waren en hoe groot die nu al waren. Ook heeft ze gezien naar de opbouw van het baarmoederslijmvlies. Dus op eerste zicht is alles oké. Natuurlijk weet ik niet of bv. het baarmoederslijmvlies na de eisprong dik genoeg blijft voor de innesteling ofzo maar daar is het mss wat vroeg voor om dat ook te testen. Ik wou gewoon weten of ‘de basis’ al oké was. 
 
Hey Citrus ik ben ook nog steeds van de partij! Ronde 8 nu. 
Vandaag weer aan de bak;) mn vruchtbare dagen zijn begonnen.
@Mio na hoe lang heb je deze onderzoeken gedaan? Kun je dit gewoon aanvragen bij de huisarts? Is er een bepaalde tijd in de cyclus waarop je dit het beste kunt laten nakijken?
 
depss: ben al al een half jaar gestopt met de pil en de eerste 3 maanden had men man had super druk op het werk dus oefende we heel weinig. De laatste 3 maanden kan ik echt zeggen dat we op de vruchtbare dagen echt bezig zijn. Nog niet zo heel lang dus maar ik wou gewoon even weten of alles in orde was en niet pas na een jaar te weten komen als er iets mis is. Ik heb dit niet via de huisdokter gedaan maar gewoon naar de gynae gebeld. De gynae zei zelf om best te komen op de vruchtbare dagen zodat zij kan zien of er oa eitjes klaarzitten enzo. 
 
Wat fijn dat dat kan! Ik ga het ziekenhuis hier na deze maand is bellen:) Het zou voor mij een gerustelling zijn om te weten dat bij mijzelf alles goed is.
 
 
Gister letterlijk aan de keuken geklust, bijna klaar nu woehoe, kan ik weer lekkere dingen kokkerellen ? in de nacht  de andere variant dus ?? 
 
 
Terug
Bovenaan