NOD november 2018

@Kiiimmm: ik heb een vrij lange cyclus. Maar nog nooit onder de 31 dagen gehad. Ik begin altijd met testen op dag 15 van mijn cyclus. Op de bijsluiter van de CB testen staat ook (afhankelijk van de lengte van je cyclus) wanneer je het beste kan beginnen :D
@Joosje: spannend!! Zo zat ik de eerste maanden ook nog. Zou het ? Ben ik zwanger ? Voel ik iets? Nu na bijna een jaar voelt het toch anders... bijna geen hoop meer dat het een keer wel raak is!
 
Heb getest met die van de action, ik dacht eerste ronde voor dat geld hup meenemen maar. Alleen van de 5 testen waren de eerste 2 wit aangezien ik dat ook denk ik te vroeg heb getest maar de 3e leek niet goed door te lopen.. geen controle test dus weggegooid, de 4e heel licht en de laatste leek ook niet goed door te lopen maar naar 5 minuten wel een knaller zo leek... iemand anders ervaring met testen die niet goed doorlopen? Heb zowel erover heen geplast als in een bekertje gedipt zeg maar
 
Dag 34 vandaag en nog altijd niet ongesteld, ook geen enkele gevoelens die daar op lijken...... Hm morgen ochtend toch nog maar een testje wagen.
 
Ik hoop voor iedereen hier dat een zwangerschap snel mag komen ?
 

@joena ja dat kan ik wel begrijpen! Ging er eigenlijk niet van uit dat het in één keer raak zou zijn en nog steeds denk ik wel dat ik gewoon ongesteld ga worden . Alleen dat wachten hé..... Ondertussen denk je ook allemaal verschijnselen te hebben terwijl dat misschien tussen mijn oren zit . Wel moet ik heel veel plassen, transpireer ik meer en heb ik gevoelige borsten. Verder geen bekende rugpijn of krampjes . Gek! 
 
Hi allemaal,
Ik heb een vraagje, zijn pas net begonnen met proberen maar ik ben al meteen begonnen met mijn slijm in de gaten te houden. Nu zegt de app dat mijn ovulatie vandaag zou moeten zijn. Aangezien deze voorspelling gebaseerd is op 1 cyclus (ik ben pas eind aug gestopt met de pil) kan deze nog niet super betrouwbaar zijn. 

De afgelopen dagen heb ik af en aan 'draden' kunnen maken dus hebben gister en maandag ook seks gehad. Vandaag heb ik echter witte afscheiding, en hij is korrelig. Betekent dit dat mijn vruchtbare periode over is en zo ja, is mijn NOD dan ook dichterbij dan voorspeld? 

Beetje vieze vraag maar ik ben OBSESSED hahahah. 
Alvast bedankt :) 


 
Stiekemmeelezen ;  https://www.babycenter.com/101_what-cervical-mucus-looks-like-through-your-cycle_10351429.bc
Dit zijn voorbeelden, niet openen tijdens eten ??? sorry is echt heel ranzig om dit te zien maar wel heel duidelijk. 
Natuurlijk is elk lichaam anders maar dat rauw eiwit als je dat spot moet je aan de slag, ook elke dag op beetje zelfde tijdstip bekijken anders kan t miss afwijken. 
Vorige maand heb ik dit heel secuur gechecked en t klopte wel echt met de ovulatiepijn, dag erna was de bmm weer gesloten en slijm weg?
 
Hahahahaha mijn god, gelukkig niet aan het eten ???
Mijne zit er nie tussen en ik geloof ook dat er sowieso een mist aangezien er tussen eisprong en menstruatie nog 2 weken zitten.. Naja we zullen nog een keer aan de slag gaan voor de zekerheid, manman echt balen ;)
 
Stiekemmeelezen; dan zal je eisprong wel geweest zijn, je kan dit ook nog voelen aan de baarmoedermond, die gaat na je ei weer dicht. Maar dan moet he wel t verschil kunnen voelen tussen dicht en open. Maar dan is maandag en gisteren ws toch goed geweest qua klussen? 
 
Terug
Bovenaan