NOD november 2018

[quote quote=10123556] Maar dan is maandag en gisteren ws toch goed geweest qua klussen?[/quote]
Yes! Nu afwachten! M'n NOD is op 2 Nov en dan zit ik voor m'n werk in het buitenland dus op z'n vroegst 5 Nov testen (wil niet te vroeg testen en blij worden met een spreekwoordelijke dode mus)
hoe gaat het bij Jou, Kershje?
 
Hier gaat t goed, de vruchtbare dagen zijn natuurlijkst de leukste van de maand ?? gisteren geklust en morgenavond ws weer ga zo maar door, al hebben we telkens net voor de eisprong n dip, Nouja telkens is n groot woord, de 1e cyclus geen zin meer vanaf dag 12 en op dag 16 eisprong dus dat was niet zo slim, vorige maand wel op de ovulatiedag en 2dgn daarvoor, helaas zonder succes, deze maand gaan wij dus voor gepland om de dag ? het packt me Mn man. 
Bmm lijkt al zachter en nu nog vruchtbaar slijm zien en hopelijk voel ik Mn eisprong deze maand weer. Binnen 3 en 5 dgn van nu ws eisprong dan is Mn NOD op 4 of 5 nov, als ik ga testen wil ik dat doen op of na 5e. Liever geen teleurstellingen met te vroeg testen, daar ben ik heel streng in?
 
Kershje geen zin tijdens de vruchtbare periode? Dat is altijd de tijd dat ik mijn man mee sleur ipv hij mij! Manlief vindt die tijd van de maand dan ook erg leuk ?
 
Haha mijn man vindt deze periode ook altijd heel leuk. En de volgende dagen moet hij zich maar extra inzetten want vanaf maandag is hij weg voor 5 dagen en stel dat ik mijn eisprong pas dinsdag of later heb... ? GROOT probleem..! ?
 
Ja die 1e cyclus mnd was drama veel stress thuis gehad, 1e mens was zo heftig geweest, nog tussentijdse bloedingen gehad was echt drama, voelde me zo depri. Hopelijk mag t deze x goed gaan vertrouwen in Mn lichaam begint terug te komen. De zin begint nu ook weer terug te komen 
 
@Joena 
Hoe ging je HSG?? Viel het mee?
Bij ons werd eerst alles onderzocht behalve de HSG. Daarna kregen wij uitslag. Toen alles goed bleek te zijn zei de gynocoloog dat ik nog een HSG kon laten doen. Dus bij ons een beetje een andere volgorde als bij jullie. Wanneer krijg je uitslag van alles?
 
@Ym: pffff... heftig. Ik dacht eerst het valt wel mee. Slangetje erin enzo... maar toen ze die ballon op ging blazen in mijn baarmoeder! OMG. Ik heb echt een hoge pijngrens maar ben flauwgevallen. Best heftig, maar schijnt vaker te gebeuren. Gelukkig was mijn vriend mee
 
[quote quote=10123638]Binnen 3 en 5 dgn van nu ws eisprong dan is Mn NOD op 4 of 5 nov, als ik ga testen wil ik dat doen op of na 5e.n[/quote]
Ah zelfde dag als ik testen dan (als ik niet de 2e zoals gepland ongesteld wordt). Superspannend!! Gister was volgens mijn app mn eisprong dus maar aan mn slijm te zien was ie al over. Had oook echt geen zin meer, en mn vriend was moe van het werk dus we hebben het lekker overgeslagen. Aangezien we woe ochtend nog lekker van bil zijn gegaan zal er toch nog wel wat zwemmers aanwezig zijn geweest ;) 
 
Terug
Bovenaan