NOD november 2018

Ha dames,
Daar ben ik weer! Heb bijna een maand niet op het forum gekeken, maar kon vandaag toch niet laten om terug te lezen.
@alle zwangeren: GEFELICITEERD! Fantastisch om jullie blijdschap, verbazing, geluk en liefde mee te mogen beleven. Hopelijk gaat alles goed en hebben jullie over 9 maanden een prachtig kleintje in handen!
@Feyre: speciale knuffel voor jou! Ik lees dat je het niet makkelijk hebt. Ik hoop dat je snel weer naar een gewone cyclus terug gaat, zodat voor jullie ook alle kansen weer open liggen.
En ik? Ik heb zo'n rare temperatuurcurve dat ik het héél fijn zou vinden als jullie met me mee willen kijken. Ik kan echt niks bakken van die gekke daling en daarna langzame stijging in temperatuur. Net of er iets gebeurd is, maar wat dan? Iemand een idee?

Ik heb inderdaad direct maar even gebeld en kan halverwege december terecht. 
Ik duim zo hard voor jullie allemaal! Heb echt heel veel gehad aan het lezen en soms afreageren hier.

Vlindertje top! houd je ons wel op de hoogte ;) vind het altijd jammer als het  "contact" vervaagd als iemand positief test. je kan maanden met elkaar aan het kletsen zijn en dat is dan opeens weg.
PippaLotta welkom terug, en dank je voor je lieve woorden die doen me goed. ik hoop het ook maar een beetje een hard hoofd in. te bang dat door de MK me cyclus nu gewoon er mee kapt en niet "normaal" meer wilt worden. wat betrewft je schema, je hebt wat schommelingen maar hij zit nog duidelijk in de post-ovulatie temp. ik zou me er niet teveel zorgen om maken de mijne kon daar ook wat van dat schommelen xD!
ElsieJoy dank je! toen ik het de vorige keer erover had had ik echt het iedee dat mensen me niet snapte/geloofde dat ik echt nog geen ovulatie heb gehad! was zo verdrietig. ik hoop gewoon snel ongesteld te worden en dat me cyclus weer op gang is erna maar ben zo bang dat dit niet het geval is. me lichaam heeft nooit "normaal" gewerkt en 4 jaar ongeveer terug heb ik een jaar uberhaupt geen cyclus gehad...
wat ik wel vreemd vind... heb nog extra data (toen ik positief testte) in FF gezet en nu is me cyclus zoals ik me bedacht had van 32 dagen dus 24e me NOD verschoven naar een cyclus van 28 dagen NOD de 20e in de app.. nu twijfel ik of ik gewoon de 24e moet aanhouden of toch al de 20e. het testen wil ik sowieso doen puur voor bevestiging. (vind FF wel fijn omdat deze juist berekend op wat je invult en niet alleen op basis van cyclus/menstruatie duur en LF)

Hey Feyre! Ook weer hier zie ik. Hoe gaat het met je?
Mijn nod is 27 november. Al onze kansen benut deze periode, maar het is gewoon weer afwachten.
Volgens mij is er niet echt iets wat ik kan doen om een goede innesteling te bevorderen?
Lees dat er echt al veel vrouwen hier positief hebben getest deze maand! Gefeliciteerd!!

Wowwww veel positieve testen op 1 dag!! Proficiat allemaal!! Ik vandaag eisprong gehad, gisteren geklust, temperatuur nu mooi gestegen en ligt hoger dan anders dus we hopen...! ??

Terug
Bovenaan