NOD november 2018

Wauw wat veel positieve testen! Gefeliciteerd allemaal!
Mijn nod is morgen en zaterdag ga ik testen maar het wordt wel steeds moeilijker om me in te houden! Heb ook een heel goed gevoel er over dat maakt het extra spannend

ElsieJoy piek was op dinsdagmiddag. Omdat de streep dinsdagochtend al vrij duidelijk was heb ik in de middag nog een keer getest. Woensdag ochtend was ook nog duidelijk en woensdagmiddag niet meer. 
En ik heb ook met de ovulatie met afvegen wat rood gehad, weet alleen niet meer of dat dinsdag of woensdag was. We hebben het BTW maandag, dinsdag en woensdag gezellig gemaakt dus dat was in ieder geval genoeg ?

Oh wauw Feyre,  dat is inderdaad een niet veel zeggende curve. Ik hoop met je mee dat je menstruatie wat eerder komt en hopelijk dan weer aan de slag kunt met ovutesten en temperaturen. 

Ojee!! Ik heb net de clearblue met weken indicator test gedaan en ik ben al 3+ weken! Dus of ik ben al langer zwanger dan ik denk, of ik maak idioot veel hcg aan!
ElsieJoy als jij gelijk hebt en het is er meer dan 1 dan gaan we wel een kleine paniekaanval krijgen denk ik!

[quote quote=10133360]Ojee!! Ik heb net de clearblue met weken indicator test gedaan en ik ben al 3+ weken! Dus of ik ben al langer zwanger dan ik denk, of ik maak idioot veel hcg aan! ElsieJoy als jij gelijk hebt en het is er meer dan 1 dan gaan we wel een kleine paniekaanval krijgen denk ik![/quote]
oh oh, wel lekker een paar gratis weken erbij ;)
Nu een afspraak maken voor controle?

Vlindertje wow! Dat is super idd of je maakt veel HCG aan of het is toch een meerling! Wanneer ga je een afspraak maken bij de verloskundige?Citrus juist ja! Snap je nu wat ik bedoel met me temp en dat ik zeker weet geen ovulatie gehad te hebben ? neem bv onderstaande chart van vorige maand. Daar zie je hem gewoon heel duidelijk.

Terug
Bovenaan