NOD november 2018

Ja Ananas, verdomd lastig dit forum zo he. 
Bedankt voor je berichtje. Maar 1 ding snap ik niet, spotting mag je niet meerekenen als eerste mensteuatiedag, check. Maar als ik morgen dus wel officieel ongesteld wordt dan kunnen we stellen dat het bloedverlies,  2 dagen eerder, dan wel een voorbode was. Toch? Dus dan zou de innesteling toch niet echt lukken als mijn baarmoeder al bezig is met afstoten toch? Of zal ik dan de bloeding niet hebben omdat er iets aan het innestelen is. Hmm haha. Vage shizzle allemaal hoor. Ik hou je op de hoogte, zal dat hier doen ;) 

Trouwens...jouw forum bloed ook dood zeg... iedereen naar fb gegaan ofzo? 

Oh jeetje meiden. Weten jullie nog dat ik vorige week zei dat ik er een goed gevoel bij had en dat ik niet kon plaatsen waarom?
Ik heb net voor de fun een test gedaan (een week voor Nod) ervan uitgaande dat het toch nog veel te vroeg zou zijn. Hartstikke zwanger!! Direct een dikke streep.
Symptomen:
- vanaf eisprong een onverklaarbaar goed gevoel
- na eisprong voelde mijn baarmoeder als een opgezwollen ballon
- dinsdagmiddag 1x een klein rood streepje met afvegen
Ik ga straks nog even de clearblue halen ter bevestiging. Tot die tijd even dikke paniek/blijdschap/verwarring en nog meer emoties!

Vlindertje super goed nieuws gefeliciteerd!!! We hebben zoveel positieve testen vandaag al 4!!!
We zitten gewoon op 18 zwangere al deze maand super tof meiden!
Citrus gister geen seks gehad wel de dag ervoor. Ik wil het nu niet meer forceren we hebben heel veel seks gehad rondom verwachte vruchtbare dagen dus eergister was ook prima als de ovulatie toch bleek te zijn. We doen het nu om de dag dus vandaag weer ? als het gister ovulatie was misschien morgen temp verhoogd maar verwacht het niet

Vlindertje, wie weet ben je wel stiekem veel langer zwanger dan je denkt ? na een week al een knaltest hebben haha. Gewoon uit nieuwsgierigheid: was je vorige menstruatie echt volledig en zoals gewend?
en ja citrus ons forum is niet veel meer (helaas), maar ik blijf hier gewoon meelezen en meeleven haha

Nou,  ik val deze maand af.  Ik ben ongesteld geworden dus op naar ➡ NOD december forum. 
Succes voor de dames die nog moeten wachten en op naar een die twee mooie streepjes, ik wil jullie NIET zien in NOD december forum!  

Super lief alle reacties. Ja de vorige menstruatie was wel een normale menstruatie voor mij. Wel heb ik met 30 - 35 dagen een vrij lange cyclus. 
Vorige week heb ik ovulatie testen gebruikt en daar zag ik de streep echt oplopen en na de piek ook weer afnemen. Wel had ik vrij snel na de ovulatie dat mijn buik opgezet voelde. Begon geloof ik vrijdag al. Dus wellicht is de bevruchte eicel snel in mijn baarmoeder beland. 
Ik zie overigens wel dat ik een early zwangerschapstest had liggen dus wellicht dat de streep daarom ook zo duidelijk is. Straks clearblue nog even halen en kijken wat die weken indicator zegt.

Terug
Bovenaan