NOD november 2018

@Joena 
Ik heb elke maand het idee dat mijn borsten nog pijnlijker worden en voller? dan denk ik weer zou het zou het!!? Heb jij dat ook? 
 
Hee meiden. 
Ook ik meld me weer. 4 oktober ongesteld geworden (ronde 1). Inmiddels mijn ovulatie gehad, dus weer op het wachtbankje voor ronde 2. Ik mag testen op 2 november. 
Mijn ovulatietest werd op de 16e cyclusdag positief. Iets later dan gemiddeld dus. Volgens mij had ik ook diezelfde dag nog mijn daadwerkelijke ovulatie, want na een dag kraampjes kreeg ik opeens een kwartiertje echt pijnlijke steken en toen was het opeens weg. Voelde gewoon echt als mijn ovulatie. Wel goed gebruik van kunnen maken en nu dus afwachten.. 
ik vind het ook een bijzonder verschijnsels dat je jaren lang bezig bent met anticonceptie om niet zwanger te worden, terwijl zwanger te worden echt niet zo makkelijk lijkt te zijn. Het hangt van zo enorm veel dingen af, dat het puur geluk lijkt te zijn. 
Soms vraag ik me af (ondanks ronde 2) of ik überhaupt ooit een kindje mag krijgen. Lijkt nog zo ver weg. 
Ik merk dat ik er best veel mee bezig ben, en dat zou ik minder willen. Geen idee hoe alleen. Doordat je elke dag foliumzuur slikt wordt je er toch vaak aan herinnerd. Jullie goede ‘relax’ tips? 
 
Ik ga trouwens nu alle 12 pagina’s even bijlezen. Wij waren een weekje op vakantie en niets gelezen nog. 
 
LepeltjeLepeltje nu ik alles heb terug gelezen zie ik dat je zwanger was én een miskraam hebt gehad. Wat ongelooflijk heftig zeg... ik vind het echt onwijs naar voor je! 
Jouw berichtjes vallen me altijd een beetje extra op, aangezien we ongeveer tegelijkertijd begonnen zijn (je loopt 1 ronde voor op mij) en je ook in Utrecht woont. Zo waren er wat meer overeenkomsten dus vandaar dat je me opvalt :) 
Heel veel sterkte de komende tijd... 
 
Ik heb vandaag mijn piek gevonden! ?? dat betekent morgen eisprong en morgen vertrekt men man naar het buitenland dus morgen vroeg nog eens en dan zijn op tijd! Oef ?
 
Zo dat was dan mijn eerste menstruatie na het stoppen met de pil. 2 dagen weinig tot niks alleen met afvegen. 2 dagen beetje meer net genoeg voor inlegkruisje en weer 2 dagen net niks. Geem buikkrampen geen hoofdpijn niks. Mag voor mij wel elke maand mits ik niet zwanger ben haha. Komende nod zal rond 16 nov zijn
 
Elsiejoy haha ja idd! Ik weet alleen niet juist wnnr men NOD zou zijn want vorige keer had ik ook men eisprong pas op dag 19 en op dag 29 mijn menstruatie. Dus weet niet of ik ook weer een korte luteale fase ga hebben of niet.. normaal NOD op 2 november, maar kan ook op 5 november zijn dan.. ? ik ga in ieder geval al die dagen in spanning moeten afwachten haha
 
Terug
Bovenaan