NOD november 2018

CherryBerry, ik heb weinig last gehad van ontpillingsverschijnselen. Mijn eerste cyclus was 30 dagen, 2e was 36 en 3e was 32 en 4e 35 dagen. 

Ik ben ongesteld geworden. Baal goed,verdrietig. Besloten dat dat er mag zijn zodat er daarna weer ruimte is voor een nieuwe kans. Nieuwe NOD 14 december. 
De MRI scan heb ik aanstaande dinsdag ochtend, ook best zenuwachtig voor. Krijg dit omdat ze bij een inwendige echo iets zagen rechter eierstok. Dinsdag krijgen we ook uitslag van zaadonderzoek. 
Op naar ronde 7..

Bedankt voor de felicitaties allemaal!
En voor diegene die ongesteld geworden zijn, balen... Sterkte de aankomende maand weer. Ik blijf jullie allemaal in de gaten houden. Zojuist heb ik het ziekenhuis gebeld om te overleggen wat handig is nu er een positieve (welliswaar een extreem vroege) test in beeld is. Ze stelde voor de operatie voor minstens een jaar uit te stellen . Nu nog iets voor maandag verzinnen waarom ik er dinsdag wel gewoon ben en de operatie niet doorgaat.. 
Mijn moeder komt zo hierheen en dan duw ik haar de positieve test in handen met de boodschap dat alles alles goed blijft gaan want ben er wel van bewust dat alles nog zo pril is, ze oma wordt. Verder houden we het nog even geheim voor iedereen. 

Nogmaals sterkte allemaal lieve dames en hopen voor diegene die nog deze maand een positieve test in handen kunnen hebben.

ElsieJoy jeetje wat slordig van ze! Er had allang wat gedaan kunnen worden dus ? hoe nu verder? Moeten de cystes weggehaald worden?
Citrus jeetje wat ontzettend balen meid lekker even in je cocon kruipen. Hopelijl weet je snel meer van je MRI

asjat wij hebben ook al een dochter maar toch frustrerend als de test negatief is en gevoel hebt dat de rode duiveltjes eraan komen.
Hier ondertussen op dag 52, 12 dagen overtijd. Net testen gekocht 2 voor 5 euro van kruidvat. Ben benieuwd wat die zeggen.
Vanmorgen tijdens afvegen beetje roze/bruin. Wat dat dan is? ?

Terug
Bovenaan