NOD november 2018

Mathilde naar mijn weten schommels je lf fase minimaal. Sonms kan het 1 a 2 dagen schelen maar meestal is deze fase wel stabiel naar mijn weten. Maar omdat je nog aan het ontpillen ben durf ik het niet met zekerheid te zeggen. 
Weet iemand vanaf hoeveel dagen voor nod je een zwangerschaps test kan doen? En welke is het beste? Ik hoor veel over sensitest, waar zijn deze te koop? 

Ooohhh wat een goed nieuws allemaal zeg, ik telde al 4 zwangeren? Gefeliciteerd!!!
Ik voel mij van binnen wat slijmerig, dus denk dat ik gewoon ongesteld ga worden. Bah. Morgen mijn NOD? Ik zit dan op 32 dagen. Mijn cyclus zit meestal tussen de 28 en 35 dagen, met soms uitschieters van 26 dagen. Morgen toch maar testen voor de zekerheid, dan hebben we die spanning maar achter de rug.
Ik heb zo'n theorie in mijn hoofd dat als ik negatief test, mijn lichaam zich ontspant en ik dan of ongesteld word of over een paar dagen wellicht wel positief test. Ik ben nu te gespannen merk ik. 

Ik heb net een vroege test gehaald (6 dagen voor NOD) van de kruidvat en deze geeft ook positief aan! Nu durf ik het wel te geloven, ik ben dus gewoon echt zwanger!! 

gelijk wel met beide benen op de grond want ik moet nu dingen gaan regelen, mijn operatie hoop ik in iedergeval uit te kunnen stellen en iets te kunnen verzinnen waarom ik dat gedaan heb (werk, vrienden, fam etc.) i.p.v. omdat ik zwanger ben....
Wow ik voel me gek, weet even niet hoe ik me moet voelen maar ik ben zo verbaads in iniedergeval zijn mijn vriend en ik mega BLIJ! 
Voor mij wel dubbel omdat sommige al zo lang bezig zijn ik gun het jullie ook zo. 

Laatste paar weken had ik last van:
- erg emotioneel, ik huilde mijn ogen uit mijn kop bij de intro van Winnie the Pooh.
- Last van mijn darmen
- Iets ochtend misselijkheid (maar dit had ik vaker) wel viel me op dat ik meer last had van (honger) misselijkheid.
- Pijn aan borsten (veel meer mijn rechter dan linker)
- Af en toe steken aan de zijkanten van buik. 

Over 2 dagen zit ik ook 6 dagen voor nod. Ik denk dat ik dan ook zo'n early test ga doen. Normaal ben ik hier zwaar op tegen omdat het 9 vd 10 keer toch negatief is en dan zo met m'n neus op de feiten wordt gedrukt. Maar hoe dichter ik bij mijn nod kom hoe meer gespannen. Misschien ben ik dan minder gespannen omdat ik dan toch al de uitslag heb. 

Joosje gefeliciteerd! Duidelijk! Dat is de predictor early toch?
Bloompjee de een is positief over sensitest ander niet. Ik ben een twijfel geval ik testte met action normaal en early, predictor early, kv 2v5 en 2besure positief. Sensitest niet die testte pad op dag 3 positief. Sensitest heeft zn eiegen site maar kan je ook via bol bestellen. 2besure ook online en de rest gewoon bij de kruidvat

Bloompjee en Feyre
Dankjewel, zo spannend!
Nou dat is het hem juist.... We waren nog niet "echt" bezig tot zo ver dat kan.... Ik ben in juni gestopt met de pil en daarna vrij veilig gedaan. Ik was in eerste instantie ook niet gestopt om zwanger te raken maar omdat ik wilde weten hoe ik mij voelde zonder hormonen. Sinds september veel gesprekken gehad en besloten dat het erg welkom is alleen vriend lief wilde eerst wat spaarcenten op de bank en dat soort "praktische dingen". Wij hebben in maart onze gezinswoning gekocht en beide een vast contract. In oktober eigenlijk voor het eerst 3x onveilig gedaan en dus nu al een positieve test in mijn handen.....

Joosje  Woow dat is super!  Gefeliciteerd! Misschien heb je het al ergens verteld hoor, maar hoe waren je cyclussen na het stoppen? Heb je ontpillingsverschijnselen gehad?
Groetjes!

Terug
Bovenaan