NOD november 2018

Elsiejoy wat vervelend van de uitslag. Balen! Hopelijk zijn er behandelingen voor pcos om zwangerschap te vergroten  
Citrus wat balen dat het deze maand niet zo mag zijn. Op naar december. Zou toch erg fijn zijn als het voor het nieuwe jaar wel mag lukken he! 
Joosje mag Ik vragen wat voor operatie je gepland had staan? En wat fijn dat het bij jouw zo snel is gelukt zeg. Daar zullen vele jaloers op zijn haha!! Geniet ervan meis! 
Ik heb vandaag al de hele dag last van lichtelijk kramp. Ik zit op 8dpo dus zou best eens de innesteling kunnen zijn? Maar goed kan ook net zo goed de spanning zijn. Maak mezelf zoals altijd weer gek! Hoop zo dat het lukt! Ik ben er echt een beetje depri van soms. M'n vriendinnen worden om de haverklap zwanger en ik niet. Ik heb ook geen zin om af te spreken. Toen der tijd heb ik verteld dat we bezig zijn voor een kindje (nooit verwacht dat het zo lang zou duren) en nu vraagt iedereen steeds of het al raak is. Ben soms veel te open naar mensen toe.

Bloompjee  een neus operatie . Heb vorig jaar een in en uitwendige neuscorrneustie gehad omdat ik niet door mijn neus kon ademen helaas is er weer wat bot terug gegroeid dit zouden ze gaan verwijderen. 
Ik ben ook heel blij dat het zo snel gelukt is alleen ik ben bang dat er nog van alles mis gaat. Wat als ik echt veelste vroeg getest heb dat soort dingen . 

Hallo allemaal,
Ik heb even niet gelezen maar diegene die zwanger zijn: gefeliciteerd. Diegene die ongi zijk geworden: balen! Hopen op de volgende ronde wel goed nieuws!
Ik heb vandaag mijn NOD. Tot nu toe nog geen ongi vastgesteld. Heb wel van allerlei symptomen: onrustig gezicht, linkerborst is wat groter, al 3 dagen krampjes in onderbuik, moe.
Morgenvroeg samen met mijn vriend een test doen! Ben heeel benieuwd! Spannend!
Groetjesss

Joosje ivm mijn testen zijn de jouwe echt heel duidelijk. Test overmorgen nog is. Is die nog duidelijker zit het wel goed. Helaas en niet gemeen bedoeld kan het altijd nog mis gaan 1e echo 2e echo 13 weken etc

Hoi allemaal :)
Ik lees al een tijdje af en toe mee en voel nu toch wel de behoefte om mijn (ons) verhaal ook even te delen. Vooral omdat mijn vriend en ik er verder met niemand over praten. Dan heb je soms toch de behoefte om je hart even te luchten..Ik hoop dat ik de goeie afkortingen gebruik haha.
We zitten momenteel in de 8e ronde dat we bewust op de goede dagen klussen. (NOD 30 nov). Wel hebben we de 2 rondes daarvoor ook wel zonder condoom geklust met het idee, gebeurt het dan is het ook prima. Ik ben al zo’n twee jaar van de pil af.
Een jaar of 5 geleden is door de gynaecoloog vastgesteld dat ik vermoedelijk endometriose heb. Op basis van lichamelijk onderzoek en mijn klachten. (Zeer pijnlijke linkerlies bij menstruatie en daar soms ook letterlijk ziek van. In die lies is ook een soort streng voelbaar die opzet en extreem pijnlijk is.) Toen geen kijkoperatie gedaan omdat er nog geen kinderwens was en de pijn verder wel dragelijk.
Toen we dit jaar in ronde 6 zaten heb ik contact opgenomen met de huisarts over het feit dat we nu wel kinderwens hebben en het vermoeden van endo. Mocht gelukkig meteen naar de gynacoloog waar we vruchtbaarheidsonderzoek hebben gehad. Uitslag: slijmvlies ziet er goed uit, ei groeit goed, progesteron goed (geprikt na eisprong), en zaad van vriend ook goed. Dat is natuurlijk allemaal goed nieuws! Gynaecoloog wil graag kijkoperatie doen om aanwezigheid endo te beoordelen en doorgangkekijkheid eileiders te testen. Hoewel ik daar erg tegenopzie, vooral vanwege narcose, wil ik het wel doen omdat de kans bestaat dat we anders heel lang aan het wachten zijn op iets wat toch nooit vanzelf gaat lukken..
Ik moet op m’n eerste men.dag bellen met t ziekenhuis en dan proberen ze de kijkoperatie in te plannen. Het moet namelijk in de eerste cyclushelft gebeuren. Deze maand gebeld maar hadden ze helaas geen plek. 
Volgende maand dus weer bellen. Uiteraard blijven we hopen dat dat niet nodig zal zijn omdat ik toch spontaan zwanger raak :)
Excuses voor het lange verhaal.. maar het lukte niet korter Haha!
Alle zwangere dames; gefeliciteerd!!

Feyre, dat is natuurlijk inderdaad zo. Ik heb vandaag allemaal soort "ongesteldheids" klachten .  Soort spierpijn in benenen last van buik. Maar het zal er allemaal bij horen denk ik! En ik bedoel dit echt niet zeikerig en sorry als dat zo uitkomt want ik weet dat ik echt heel erg dankbaar moet zijn en dat zijn wij ook zeker! Vandaar misschien wel de angst. 
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de reacties in iedergeval zo fijn om het te kunnen bespreken .❤️

Oké....paniek stress maar ook mega blij. Heb vandaag een positieve test gehad. Het moet nog bezinken, morgenvroeg een nieuwe doen en dan durf ik pas echt te juichen! 

Terug
Bovenaan