NOD november 2018

Mijn vriend heeft vandaag een soort van aanzoek gedaan... "Zullen we dan op een maandagochtend een keer naar het gemeentehuis gaan voor een geregistreerd partnerschap? Dan is het gratis" Hihi. Ik ben gelukkig helemaal niet romantisch ingesteld. Ik vond het wel fijn dat hij zo mee dacht..

Dwaallichtje wat leuk haha. Zo was het ook bij ons ongeveer alleen vroeg ik van "oke aangezien we het toch van plan zijn, zijn we dan nu verloofd?" En dus zo doende ? allebij niet echt romantisch ingesteld en hebben het ook klein gehouden met een tussen huwelijk je moet sowieso met gemeentehuis het inplannen en de gratis variant kon pas maanden later dat wouden we niet en tussen huwelijk kost een klein bedrag en kan ma t/m donderdag dus meer keus

Nou wij gaan waarschijnlijk ook niet op een maandagochtend. Maar wel een makkelijk geregistreerd partnerschap. Trouwen doen we dan misschien over 10 jaar ofzo.

Wat gaat t ineens hard met de zwangeren! Gefeliciteerd allemaal! 
Hier nog steeds geen duivels... zou mijn test vanochtend dan toch niet goed zijn gegaan... of zou ik nog te weinig hcg hormonen aanmaken. Irritant dat je niks weet! Anders morgen maar weer een nieuw testje... ik voel namelijk nog geen aantallen van de duivels...

of mijn cyclus loopt deze maand anders. Dat zou ook nog kunnen... ben wel al 2 maanden 29 dagen en rond de eisprong had ik echt duidelijk cervix slijm...

[quote quote=10133890]Vandaag een test gedaan en gewoon positief!!! Echt super blij![/quote]
Gefeliciteerd!!

[quote quote=10133878]Oké….paniek stress maar ook mega blij. Heb vandaag een positieve test gehad. Het moet nog bezinken, morgenvroeg een nieuwe doen en dan durf ik pas echt te juichen![/quote] 

gefeliciteerd!!

Terug
Bovenaan