NOD november 2018

Gefeliciteerd! Lekker van genieten!!!
ik ben nog steeds niet ongesteld. Vandaag dus officieel over tijd. Wat zal ik doen? Gisteren getest en die was Omo wit. Heeft t vandaag dan wel nut om er nog een testje tegenaan te gooien...?

@Elsiejoy Thanks, ik krijg inderdaad eerder een echo, met 6 weken dus al over 2 weken. Heb nu wat andere kwaaltjes bijv. wat krampjes in onderbuik en best moe. Had nu wel een gevoel dat ik zwanger zou zijn, vorige keer was het echt een verrassing. Kan nu niet echt zeggen of ik er een goed of slecht gevoel bij heb. Blijft toch spannend tot de 12 weken. 
@Feyre — na de miskraam heb ik 3 weken gebloed, toen 2 weken niet gebloed en toen alweer ongesteld. En nu heb ik weer gewoon een cyclus van 28 dagen gehad.. 

@Ajsat — ik ben ook vandaag 1 dag over tijd, eigenlijk gisteren NOD! Ik zou morgenvroeg nog eens testen, heb je 1 dag ertussen. Kans groter dat er meer HCG in je lichaam zit en een positieve test hebt.

Gefeliciteerd Marietjes!
Vorige cyclus hadden we een pact om niet te testen voor NOD, deze maand niet.. Ik heb dat wel nodig! Maandag is mijn NOD maar ik ben al 3 dagen aan het testen en allemaal omowit.. Ik weet dat je niet eerder moet testen en dat hij altijd nog positief kan worden maar eerlijk. Wat denken jullie? Test je altijd eerder (op een gevoelige test) positief? Ik heb de hoop alweer opgegeven.. ?

Pippalotta ik heb deze maand op 10DPO positief getest op ene normale kruidvat 2v5. Maar er waren die dag ook anderen die pas na hun NOD een test hadden met een vergelijkbaar streepje als bij mij.

Marietjes bijzonder vind ik dat ik lees dit idd zowat bij iedereen lang bloeden pijnlijk etc. ik heb dat dus niet ik was zoals normaal 4 dagen "ongesteld" dag 2 en 3 meeste en dag 4 al zowat niks meer. geen pijn niks maar vervolgens blijft wel me ovulatie uit... tussendoor ook niet meer gebloed.
raak er nogal gefrustreerd van want heb wel al ruim een week krampen in me rechter eierstok soms wat erboven...
PippaLotta we hadden een NOD lijst en die kon je gewoon zien als de pact eigenlijk xD niet dat veel zich daaraan gehouden hebben! je hoeft niet eerder positief te testen op een early/sensitive dit had ik met de sensitest dag 1,2,3 positief op action (early en normale), predictor early, 2besure en pas op dag 4 ook positief met de gevoelige sensitest (zelfde waardes als de 2besure)

Ik vrees dat k ongie word..
Net gevoeld bij bmm en toen beetje rood. Daarna met afvegen ook..
Dus vrees door naar de volgende ronde.
Dan zou t 33 dagen zijn ipv 28. Had maandag moetrn worden.

Tnks! Ik test ergens volgende week wel weer. Voel nog altijd geen aanstalten tot rode duivels... 
wat ik raar vind is dat ik dus wel echt waterig slijmverlies had rond de vermoedelijke eisprong (2-11) en op 7-11 had ik ineens nog een soort slijmprop verlies waardoor ik denk dat misschien toen de eisprong geweest is? Of klinkt dat niet logisch? In dit geval kan ik woensdag of donderdag pas testen...

Terug
Bovenaan