NOD november 2018

Dankjewel lieve dames, voor de lieve woorden. We gaan er maar weer voor. Voor diegene die willen weten hoe de uitslag was van de MRI, zal ik dat hier neerzetten dinsdag. 
Ik zag nog een positieve test (of2)  voorbij komen, gefeliciteerd!!! 
Fijn weekend. Xx

Gefeliciteert voor alle zwangeren! En balen voor degene die door moeten naar december.
Ik zit nu op 6dpo en gister zij mijn schoonvader ineens dat ik er anders uit zag! Vandaag vroeg er iemand op werk of ik zwanger ben?! Zou niet weten waar dat op gebaseerd is want ik ben niet dik ofzo. Sterker nog ik heb een hele platte buik. Dus zou het dan toch deze maand?? Pff wordt gek tijdens de lf vase dat wachten duurt zo lang steeds.. 

Hallo allemaal ik weet niet of ik hier goed zit maar wil graag mijn verhaal delen misschien is er iemand die het gelijke of soortgelijke meegemaakt heeft.
en ook gewoon even om me hart te luchten.
Het zit namelijk zo wij zijn as december een jaar bezig om ouders te mogen worden
In juni heb ik helaas een miskraam gehad daarvoor werd ik elke maand netjes ongesteld nadat ik jaren de pil had geslikt 
Na de miskraam werd ik maar niet ongesteld het duurde en het duurde de huisarts vertelde mij dat het kon komen door de mk dat het een tijdje duurde 
Maar naar 12 weken nog niks verwijzing gekregen naar het ziekenhuis en de arts vertelde mij dat ik pcos heb ik dacht wat??? Pcos?? Wat is dat en nu??
Is dat de reden dat ik geen menstruatie meer krijg?? heb ik daardoor een mk gehad etc.. de arts legde me alles netjes uit en stelde me gerust
Dat ik zwanger ben geweest en een miskraam heb gehad had daar niks mee temaken 
Maar het was gewoon een Lucky shot geweest zoals hij dat noemde maar helaas uit is gelopen tot een mk en die kans was evenveel als iemand zonder pcos.
Maar iemand met pcos krijg niet of nauwelijks een menstruatie omdat je geen eisprong hebt en voor mijn mk vanaf het moment dat ik gestopt was met de pil had ik dat wel elke maand netjes maar goed na mijn mk dus niet meer dus moet me er bij neerleggen dat ik pcos heb en dat ik niet of nauwelijks vanzelf een menstruatie kan krijgen 
Om onze kinderwens in vervulling te laten gaan gaat het dus niet via de nartuurlijkeweg maar ik heb hulp nodig ik ben eind september begonnen aan clomid 50 mg die moest ik 5 dagen slikken en ja hoor een cyclus van 33 dagen en ik had bijna een volle week een menstruatie hartstikke blij want dat betekende dat het aan slaat en ook hoogstwaarschijnlijk een eisprong had gekregen op dag 3 van mijn menstruatie weer clomid 50mg genomen en dat weer 5 dagen lang 
Maar nu ben ik inmiddels 6dagen overtijd 
Maar wat nu in me hoofd omgaat zou het echt.. zou ik zwanger zijn of toch niet
zou het ook kunnen dat clomid de eerste ronde wel aan sloeg maar dat het nu niks gedaan heeft 
Ik durf gewoon geen test te doen omdat ik bang ben dat het niet zo is.. dat ik gewoon overtijd ben omdat 2de ronde clomid gewoon niet aangeslagen heeft
In december moet ik terug naar de arts gaat van alles door me hoofd heen afwachten tot ik daar heen moet of toch testen..
Overigens hoef ik in de toekomst geen clomid meer te nemen, omdat ik hele nare bijwerkingen kreeg als ik nu niet zwanger ben.
dan krijg ik in december de volgende stap, en dat is mezelf prikken.
en dat zorgt er dan voor om een eisprong te krijgen

Meiden, 
Ik heb ook even advies nodig. 
Eind sept gestopt met pil. Na 42 dagen ongi geworden. Nu dag 40 nog niets. Ook niet zwanger. In sept met de dokter de afspraak om langs te komen mocht mijn menstr niet op gang willen komen. 
Toch ben ik bang dat ik weer af word gewimpelt met ga nog maar even aan kijken. Wat zouden jullie doen? 

Gr 

Wat vervelend dat je ze du agni pcos heb gekregen RRKK Ik heb er niet zoveel verstand van. Maar snap dat het verwarrend is aangezien je voor je mk wel iedere maand ongesteld was. Ik zag laatst wel een groep voorbij komen speciaal voor vrouwen met pcos. En een test zou ik wel doen nu je 6 dagen overtijd bent. Anders blijf je zo in onzekerheid. 
joufullylife het kan zijn dan je lichaam van slag is nu je gestopt ben met de pil. Ik ken iemand waarvan de menstruatie 3 maanden uit bleef. Waarscheinlijk gaat het gewoon goed komen hoor maar dat duurt even! 

RRKK poeh ook naar als je het zo hoort je maakt me een beetje bang met het mk verhaal ? ik heb 23 okt een miskraam gehad en tot op heden geen eisprong dus ook geen menstruatie nog. 
Weet je wanneer je eiaprong was? Dan kan je het natellen of het klopt. Ik zou gewoon testen zoals ElsieJoy al zegt anders is er toch de teleurstelling als je ongesteld wordt.
joufullylife gewoon bellen je hebt de afspraak toch gemaakt. Hard zijn voor jezelf en gewoon eisen HA mag je sowieso een doorverwijzing niet weigeren

Terug
Bovenaan