NOD november 2018

Hoi allemaal, 
Ik ben nieuw hier. Fijn om al jullie berichtjes te lezen. Ik moet bij sommige termen nog wel even inkomen hoor.
Mijn vriend en ik hebben 2 weken geleden besloten om te stoppen met de pil. Ben erg benieuwd hoe t allemaal gaat lopen.
Hoop dat ik snel een regelmatige cyclus heb. Slikte namelijk de 3 fase pil omdat mijn cyclus daarvoor helemaal niet regelmatig was.
Iedereen die zwanger is, gefeliciteerd!

@elisejoy wat heftig zeg
En nu wel bezig om het te proberen of is de bedoeling om in behandeling te gaan 
ik had door clomid 50 mg
Heel erg het gevoel dat ik opgesloten zat in me eigen lichaam heel depressief werd terwijl ik zo totaal niet in elkaar zit  en ik had erg last van haaruitval ik had dat bij de arts voor gelegd en die zeihoor het wel vaker we doen alleen deze ronde nog en dan kom je in december terug of je bent zwanger of je hebt weer een cyclus gehad en heb menstruatie gehad dan gaan we in december het volgende doen of een operatie of prikjes ik zei dan liever prikjes als ik me maar niet zo voel al met die clomid
Maar @elisejoy dat ik dat heb gehad hoef niet zo bij jou te zijn je reageerrd er misschien wel heel goed op want hoor meerdere goede verhalen als slechte bijwerkingen
@BLOOMPJE bedankt maar ben al op zoek geweest naar zo forum maar kon het niet vinden ga nog even rond neuzen maar ik dacht ja ben ook vandaag 7dagen overtijd kan vast hier ook terecht omdat het 2 dingen zijn waar ik mee zit en die pcos gebeuren en 7 dagen overtijd
@feyre wat erg dat een miskraam heb gehad het is absoluut niet mijn bedoeling om je bang te maken het is bij mij zo gegaan wil niet zeggen dat het bij jou ook zo gaat het is vaak normaal dat het soms wel 8 weken kan duren na een miskraam tot een menstruatie het is overigens ook beter om wel eerst een menstruatie af te wachten en dan weer er voor te gaan heb ik ooit gehoord 

@bloompje@feyre@elisejoy
Ik ga denk vanmiddag gelijk een test halen en het toch doen alleen het punt blijft in me hoofd zit wat als die negatief is en ik ben niet ongesteld dan ben ik en niet zwanger en deze keer heeft clomid niet gewerkt
Dat lijkt me het ergste wat nu kan komen

Ik ga denk ik door na de nod december. Hier migraine al de 2e dag, buikpijn sinds vanmorgen en bruinverlies.. verwachtte me menstruatie tussen maandag en woensdag pas.. 
helaas had het al wel verwacht de kans was zo klein... 

RRKK Gewoon testen. Want je maakt je nu alleen maar extra zorgen. Ik heb ook altijd gebaald van een negatieve test, maar ik werd er wel weer een beetje rustig van. En de stress die je jezelf nu geeft is ook niet goed voor een evt zwangerschap.
Ik maakte mezelf afgelopen woensdag ook helemaal gek. Toen dacht ik donderdag: ik doe een test, dan ben ik er weer even vanaf. En toen bleek hij positief! Dus het kan ook juist goed aflopen. Maar je hebt dan hoe dan ook weer voor de volgende 24 uur een antwoordt op de vraag "Zou ik zwanger zijn?" En wat dat antwoord ook is, het is beter dan het je blijven afvragen.

Hoi allemaal! De app groep is vast heel druk? ? Er wordt hier een stuk minder gereageerd en dat vind ik echt jammer. De reden dat ik niet in de app groep wilde, was dat ik dan al helemaal de hele dag bezig ben met zwanger worden. Hoe is jullie ervaring daarmee? 
Ik zit inmiddels op mijn NOD en test nog steeds negatief. Mn temp is nog niet gezakt, dus er is nog hoop, maar toch denk ik dat het hem niet gaat worden deze maand. We gaan het zien!

Het is hier echt heel erg stil! Ik vanmorgen een smiley met mijn ovutest.
CD 18 vandaag.
gisterochtend nog geklust en dan vanmiddag na werk maar weer. Hopelijk is dat nog optijd.

Ja jammer dat het hier rustiger is. Whatsapp ben ik inderdaad bang dat iemand het leest, dat je er de hele dag op reageert of dat er iemand in zit die je herkent haha!
Ik zit nu op CD16 vandaag, nog geen positieve ovutest helaas. Merk dat ik nu dus continu bezig ben met die ovu testen en erg ongeduldig word en dan naarmate NOD eraan komt weer heel ongeduldig ben ik zwanger of niet. Best vermoeiend :p
Maar goed met een cyclus van tussen de 32 en 35 hoop ik ergens aankomende dagen mijn piek te vinden. 

Terug
Bovenaan