NOD november 2018

[quote quote=10134472]En Temp, als je vanmorgen positief testte dan zou vanmiddag nog op tijd moeten zijn! Heb jij met ochtendurine getest?[/quote]
Ja vanmorgen getest met CB

[quote quote=10134458]Hoi allemaal! De app groep is vast heel druk? Er wordt hier een stuk minder gereageerd en dat vind ik echt jammer. De reden dat ik niet in de app groep wilde, was dat ik dan al helemaal de hele dag bezig ben met zwanger worden. Hoe is jullie ervaring daarmee? Ik zit inmiddels op mijn NOD en test nog steeds negatief. Mn temp is nog niet gezakt, dus er is nog hoop, maar toch denk ik dat het hem niet gaat worden deze maand. We gaan het zien![/quote]
spannend nog even! 

[quote quote=10134471]Ja jammer dat het hier rustiger is. Whatsapp ben ik inderdaad bang dat iemand het leest, dat je er de hele dag op reageert of dat er iemand in zit die je herkent haha! Ik zit nu op CD16 vandaag, nog geen positieve ovutest helaas. Merk dat ik nu dus continu bezig ben met die ovu testen en erg ongeduldig word en dan naarmate NOD eraan komt weer heel ongeduldig ben ik zwanger of niet. Best vermoeiend :p Maar goed met een cyclus van tussen de 32 en 35 hoop ik ergens aankomende dagen mijn piek te vinden.[/quote]
Ik heb precies hetzelfde. hoef echt geen bekende in de app te hebben ;) Ik heb ook pas op CD 18 een smiley.

Pippalotta  spannend je NOD. Ik hoop voor je dat het niet gaat komen. En ik vind het ook jammer dat er minder in wordt gekletst. Komt Indd zoals Elsiejoy zegt dat er steeds meer meiden verhuizen naar het december forum.  
Temp hoeveelste ronde zitten jullie nu? Moet er niet aan denken om het 2x op een dag te toen whaha. Ik vind om de dag al veel haha. Het kan soms 12 tot 24 uur duren voor je ei springt nadat je je LH piek heb ontdekt. Het hormoon LH zorgt ervoor dat je ei vanuit de eileiders de baarmoeder in wordt geleid. En dat duurt even. Daarnaast als hij eenmaal in je baarmoeder terecht is gekomen is hij ook nog 12uur vruchtbaar. Dus het bed in duiken de dag na je positieve ovulatie test zou ook nog kunnen. Zo doen wij het anders wordt ik gek hahah. 
Klopt pareltjuuh ik heb precies het zelfde. Kost veel energie steeds. En naarmate m'n nod steeds dichterbij komt ben ik helemaal uitgeteld. Ik maak mezelf continue gek en voel van alles. Heb zelfs al bedacht hoe leuk het zou zijn om het dan met kerst dmv een kadootje aan m'n familie kenbaar te maken. Maargoed ik moet ook realistisch blijven. Het kan nog alle kanten op. Ik heb vrijdag mijn NOD en merk dat ik nu echt zenuwachtig begin te worden. Ook op mijn werk kan ik me minder goed concentreren van de spanning. 

Waarom mag de CB eigenlijk wel met ochtend urine getest worden? Deze zijn volgens mij wel veel duurder of niet?
Ik snap het helemaal Bloompjee, ik heb dat ook. Steeds weer berekenen wanneer we het dan zouden vertellen en wanneer je uitgerekend zou zijn.. Terwijl ik elke keer denk, eerst zwanger proberen te raken en dan pas over stap 2 nadenken. Dat lukt alleen niet zo goed helaas!!
Ja het zou ook heel logisch zijn als de mijne ook tussen cd17 en cd20 is, vandaag dus 16,maar het duurt voor mij gevoel zo lang en ik zie niet dat hij oploopt... Dus dan ben ik meteen weer bang dat die hele eisprong gewoon niet komt, slaat nergens op (hoop ik) maar ja.
Het is voor mij de 3e ronde, maar eerste ronde met ovu testen. Sinds begin augustus gestopt met de pil, toen 1 ronde gewacht. 
Ik merk wel dat ik de eerste 2 maanden echt veel klachten had en nu deze maand eigenlijk nog helemaal niks dus heb stiekem de hoop dat het ontpillen nu gewoon helemaal klaar is. 

Terug
Bovenaan