NOD november 2018

Hi girls, 
Na lang alleen gelezen te hebben ga ik ook maar mee schrijven. Zit nu in ronde 5, en mijn NOD is op 28-11. Ik gebruik de ovutesten van Sensitest (de gevoelige) en ben ik heel tevreden over, die laat ook een opbouw zien zodat je een beetje weet wanneer hij op zijn top zit. Afgelopen woensdag (14de) was hij het donkerst, dus nu maar hopen op eindelijk die twee streepjes! 

Citrus succes, laat je het ons weten van vanmiddag en morgen? Ik denk aan je en hoop op een goede uitslag! ?
ik had sinds gister weer dat rare beurse gevoel in mijn onderbuik en richting eierstokken, ik zou deze maand geen ovu testen gebruiken maar kom het niet laten om toch te checken of dat beurse gevoel bij mijn ei hoort. En ja gelukkig wel, de cb ovutest gaf een smiley vanmorgen ? gister avond al seks gehad en hopelijk vandaag dan ook nog even. Als mijn eisprong dan morgen is, hebben we er genoeg aan gedaan toch? ? 3 dagen achter elkaar gaat niet gebeuren denk ik. Of zeggen jullie vandaag niet en morgen wel?! Wat een dilemma kan je hebben zeg??
ben blij dat ik hier nog even mee kan kletsen!?

Zeker leuk ja, ik meld mij dan ook niet aan voor Whatsapp, dit vind ik te persoonlijk en hou dat voor vrienden en familie die ik ook daadwerkelijk spreek en via app ga ik er veel meer mee bezig zijn denk ik. Ik zit al zo geplakt aan mijn telefoon haha. 
Dus...forum it is!! 
De HA belde net, vandaag nog geen uitslag binnen van zaad onderzoek, morg ern nog maar eens proberen. X

Ik kom net als Flowers hier dan kletsen, mijn nod is pas in december.. 
Temp hoelang is jou cyclus? Vraag ik me af, vanwege je positieve ovulatietest op CD 18

[quote quote=10134629]Ik kom net als Flowers hier dan kletsen, mijn nod is pas in december.. Temp hoelang is jou cyclus? Vraag ik me af, vanwege je positieve ovulatietest op CD 18[/quote]
1e was 22 dagen en mijn 2e was 29 dagen dus ik weet het niet precies. 

Hoi allemaal!

Ik lees nu al enige tijd met iedereen mee, nu ook maar besloten om maar eens een berichtje te plaatsen.
Begin september heb ik mijn Mirena spiraal eruit laten halen. Heb toen 7 t/m 12 september mijn menstruatie gehad. Volgende menstruatie vond weer plaats op 6 oktober (t/m 10 okt). Vond dat zeer keurig, ik heb namelijk altijd ontzettend onregelmatige cyclus gehad (3 maanden ongesteld, half jaar niet).
Echter werd ik 26 oktober weer ongesteld, dit duurde tot 29 oktober. Dit is dan een cyclus geweest van ongeveer 19 dagen? 
Vanaf dat moment heb ik de ovulatietesten erbij gepakt. 
13 november was mijn ovulatietest positief, dus ga er vanuit de 14 mijn eisprong te hebben gehad. Zou dit dan betekenen dat 28 november mijn NOD is? In dat geval zou deze maand wel weer redelijk een normale cyclus zijn.
Anyways, er vanuit gaande dat de 28e mijn NOD is, lees ik graag nog lekker mee met jullie verhalen en wie weet kom ik binnenkort wel met een positief bericht :)

Terug
Bovenaan