NOD november 2018

Het is inderdaad rustig hier. Ik heb ook geen behoefte aan de app, dan ben je er de hele dag mee bezig.. Ik heb nog steeds geen idee wanneer mijn eisprong is, wordt ook nog niet veel wijzer van ovu tests. Zit nu op dag 31. Gister nog een zwangerschapstest gedaan, helaas wit. Maar weet dus ook niet of eisprong al geweest is of dat die een dezer dagen is. Laatste 2 cycli waren 48 namelijk. 
Heb me wel bedacht dat als ik na 48 dagen weer ongesteld wordt, ik de dokter maar even ga bellen omdat mijn cyclus ineens zo lang is.. 

Hey, ja klopt dat hij in baarmoeder nog wel bevrucht kan worden maar wel minder, vanaf dat hij is gesprongen is hij heel goed binnen te dringen, maar naarmate hij door hobbelt richting de baarmoeder, wordt het steeds moeilijker om binnen te dringen, hij wordt minder vruchtbaar. Daarom is uiteindelijk het beste om 1 of max 2 dagen voor eisprong, sex te hebben...maar goed, wanneer is dat precies! Hoe oneerlijk he haha. 
Ik weet inmiddels dat mijn eisprong op dag 18 ongeveer is dus vanaf dag 15 sowieso sex. Maar goed....Dit wordt ronde 7 alweer. 
Ben trouwens vet zenuwachtig voor morgen, heb dan de MRI. Hoop zo dat ze zeggen dat het allemaal meevalt! En vanmiddag uitslag van zaad.. pfff killing hoor. 

[quote quote=10134510]Pippalotta spannend je NOD. Ik hoop voor je dat het niet gaat komen. En ik vind het ook jammer dat er minder in wordt gekletst. Komt Indd zoals Elsiejoy zegt dat er steeds meer meiden verhuizen naar het december forum. Temp hoeveelste ronde zitten jullie nu? Moet er niet aan denken om het 2x op een dag te toen whaha. Ik vind om de dag al veel haha. Het kan soms 12 tot 24 uur duren voor je ei springt nadat je je LH piek heb ontdekt. Het hormoon LH zorgt ervoor dat je ei vanuit de eileiders de baarmoeder in wordt geleid. En dat duurt even. Daarnaast als hij eenmaal in je baarmoeder terecht is gekomen is hij ook nog 12uur vruchtbaar. Dus het bed in duiken de dag na je positieve ovulatie test zou ook nog kunnen. Zo doen wij het anders wordt ik gek hahah. Klopt pareltjuuh ik heb precies het zelfde. Kost veel energie steeds. En naarmate m’n nod steeds dichterbij komt ben ik helemaal uitgeteld. Ik maak mezelf continue gek en voel van alles. Heb zelfs al bedacht hoe leuk het zou zijn om het dan met kerst dmv een kadootje aan m’n familie kenbaar te maken. Maargoed ik moet ook realistisch blijven. Het kan nog alle kanten op. Ik heb vrijdag mijn NOD en merk dat ik nu echt zenuwachtig begin te worden. Ook op mijn werk kan ik me minder goed concentreren van de spanning.[/quote]

2x per dag? nee gister in de ochtend en dan vanavond weer...

en hoeveelste ronden dit is?
Nou heb nu 2 menstruaties achter de rug maar voor het eerst langer doorgetest en nu voor het eerst dus mijn ei gevonden. afgelopen maanden dus niet meer geklust rond mijn ei. 

Leuk dat er nu meer gekletst wordt! Voor de meiden die nog op zoek zijn naar hun ei, hoop ik dat jullie hem snel vinden!
Ik ben deze dagen aan het testen met hele gevoelige testen en elke keer is dat negatief dus ik ben echt zo bang dat het niet raak is deze keer. Ik zou dat echt zo jammer vinden! Aan de andere kant ben ik ook wel "toe" aan een nieuwe ronde omdat voor mijn gevoel de kansen dan weer helemaal open liggen. Het kan natuurlijk zo zijn dat ik een paar dagen na NOD pas HCG ga aanmaken, dus ik wacht nog rustig af. Spannend!

Sorry @temp dan heb ik het verkeerd gelezen haha.
Succes morgen @citrus. Ik hoop voor je dat alles goed is. Laat je het ons weten?
Geduld @pareltjuuh. Het kan nog komen! Mijn ei is meestal tussen cd19 en cd23 en ik heb een cyclus van 30 tot 35 dagen. De eerste paar keren dat ik mijn ovulatie testen deed ik dat rond begin middag. Maar nu doe ik het met ochtend urine want doordat ik zoveel water drink gedurende dag was hij smiddags altijd negatief. Net ochtend urine kan ik precies zien wanneer m'n ei komt. Van niets ineens naar een dikke vette streep en dag daarna weer wit. Dit zou je ook nog kunnen proberen. Ik heb altijd ovulatie testen 5 voor 2,50

Dank voor je bericht. 
Ik heb de ook van de action. Zelf drink ik ook 3 liter op een dag dus echt veel. Alleen afgelopen dagen zag ik s middags dus een heel licht streepje. Twee keer met ochtend urine gedaan, niks te zien. Dit voelt een beetje tegenstrijdig.
Als ik op Google zoek krijg je echt wel dikke strepen te zien met action testen dus ik ga er inderdaad vanuit dat ie nog niet geweest is, maar ja ben ook een beetje bang dat ik hem mis door het vele drinken.
Hoorde ook op dit forum dat s ochtends een vertekend beeld geeft op ovu test.
Pfff lastig! 

Terug
Bovenaan