NOD november 2018

Hoi allemaal!

ik dacht ik reageer ook maar eens.
ik ben een maand geleden gestop met de pil omdat ik en mijn vriend graag een eerste kindje zouden willen, met de verwachtingen dat  het “ toch wel lang zou duren “.
ik ben na de pil (18 okt) ongesteld geworden. 9 november had ik erg last van mijn buik en heb ik een ovulatie test van clearblue gedaan en ik had een smiley.. wat betekend dat de ovulatie plaats vind..
ik vind het al met al best spannend.. 23 november zou ik ongesteld moeten worden . We gaan het zien. Verwacht er niet al te veel van maar wie weet..

groetjes !

Pffff ik heb weer een klein beetje bij gelezen, maar lees dat sommigen vinden dat er te weinig gekletst wordt op het forum en ik moet juist moeite doen het allemaal bij te kunnen houden, haha!
Hopelijk komt de uitslag morgen dan Citrus en is hij goed!
En hoe is het met jou Feyre? Want van jou heb ik even niets terug kunnen lezen.

Zelf had ik mijn eisprong vorige week van maandag op dinsdag of op zijn laatste dinsdagochtend. En nu had ik gisterenavond van 18.00 tot 22.00 uur ineens hele onbeduidende steken en krampjes, heel laag ik mijn buik, eigenlijk nog achter het schaambot, zo laag. Zou dit inneetelingspijn kunnen zijn??
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik nooit innestelingspijn gevoeld. Maar ja, het is sowieso allemaal anders geworden bij mij na mijn eerste zwangerschap. Voelde daarvoor ook nooit ovulatiepijn. Dacht altijd dat dit een overdreven fabeltje was van sommige vrouwen (schaamschaam), maar nu kan ik soms twee dagen krom liggen van een groeiend follikel en die pijn stopt pas weer net na de eisprong.

Ik ben er ook weer. Deze maand begonnen met de ovulatietesten en heel duidelijk de strepen gezien, dus dat kon niet missen.nu afwachten rond 28 november ? 

Leuk dat er weer wat meer gekletst wordt! 
Ik heb afgelopen vrijdag/zaterdag mijn eisprong gehad. Ik ben benieuwd hoeveel dagen nu tussen mijn eisprong en menstruatie zitten, aangezien in ronde 1 weinig dagen tussen zaten. Verder (net als in ronde 1) meteen na de eisprong last van roze afscheiding. 

@ElsieJoy kijk ik wist niet wat een LF was, bedankt voor de uitleg. Wil dus zeggen dat mijn NOD ook eerder of later kan zijn, haha. Zijn pas dingen die ik weet zolang ik langer bezig ben natuurlijk :’).

In hoeverre zou ik vandaag en gisteren al laat kunnen hebben van verschijnselen? Ik heb gisteren en vandaag echt mega hoofdpijn, ik vind mijn afscheiding laatste dagen meer dan normaal en ik ben snel geïrriteerd. Wat is normaal, hoe snel kan je iets voelen?

Heey Disney
Hier eenzelfde situatie, ook net gestopt met de pil. Tijdens mijn laatste pilstrip kwam opeens de menstruatie een week eerder dan normaal. 
Had de menstruatie vorige week maandag verwacht na 28 dagen maar nog steeds niks. Behalve op dag 23 een beetje bruin bloed en wat verdikt slijm. Zwangerschapstest is negatief. Dus ben benieuwd. Inmiddels 35 dagen verder. We zullen zien.

Hallo,
welkom alle nieuwe dames!
Het is inderdaad een stuk rustiger hier. De meeste dames zijn naar december topic. 
Bij mij is het even spannend hier. Mijn verwachte NOD is 22 november, maar mijn eisprong nu 17 dagen geleden.. vandaag had ik voor het eerst spotting en wat krampen. Ben heel benieuwd hoe het nu zit! Donderdag ga ik testen! 

oef ik moet nog ff alles teruglezen xD even een dagje rust genomen van het forum.
Citrus ik hoop op goed uitslag voor je! laat je ons wat weten?
ik zit nu op dag 28 nog geen ms of ovulatie uberhaupt vrees dat me lichaam lang nodig heeft om te resetten :/ morgen ga ik testen. maar is wss toch negatief daarna op zaterdag en ben ik maandag nog niet ongesteld ga ik die maandag de HA bellen hopelijk kan alles even nagekeken worden. het is dan 5 weken geleden

Terug
Bovenaan