NOD november 2018

Hoi allemaal wat een leuke site.!
Ik hoop dat ik in de goede maand zit.wij zitten in ronde 2.mijn nod is vandaag en weet nu al dat het vandaag doorbreekt helaas,ga ik dan door naar december?het is nog even puzzelen hoe het werkt allemaal hier?..ik ben 37 jaar en wij hebben een zoon van 7.ik ben wat ouder dan de rest denk ik haha.

Morning, mijn smiley van gister was vandaag weer weg. Is het normaal dat ik die maar 1 dag zie? Wanneer kan ik dan mijn ei verwachten of wanneer is hij ongeveer geweest?

Temp weet je alleen zeker met een echo. Maar je kan krampen voelen of tempen dan weet je ook of die geweest is (moet je wel al langere tijd doen om te weten wat je basale temp is) en ja kan maar 1 dag dan springt jw ei gewoon sneller. Sommige mensen hebben hem 2 dagen
Citrus spierwit zoals verwacht. Ook geen menstruatie. Zaterdag laatste kans anders maandag HA bellen is dan 5 weken geleden sinds mk en geen ovulatie of ms dua daar maak ik me wel zorgen om

Temp ik heb geen verstand van de testen met smiley. Maar als het 't zelfde is als mijn piek met de ovulatie testen die ik gebruik dan heb ik ook altijd maar 1 dag een dikke vette streep. De rest vd dagen wit of heel licht streepje. Ik denk dat ons ei dan sneller springt. Ik voel het ook altijd heb altijd erg last van m'n onderbuik. Zodra dat gevoel weg is is m'n ei ook al geweest en heeft m'n ovulatie test geen streep meer

@ Feyre: probeer je nog geen zorgen te maken. Na mijn gebeuren werd ik pas voor t eerst ongesteld na 5.5 a 6w. 
Hierna kwam het allemaal pas op de rit voor Mn gevoel. En had ook echt zin in Mn eerste menstr. Hierna kwam pas t vertrouwen terug. 

@Ansdave : Welkom :) Indien je menstruatie doorzet vandaag dan schuif je idd door naar NOD december. En leeftijd maakt niks uit Haha! 

Ik zit nu ongeveer een week voor NOD (m’n cyclus schommelt wel es 1-2 dagen). Vind de wachtdagen deze maand echt lastig. Omdat de kans groot is dat, mocht ik toch ongesteld worden, ik volgende maand een laporoscopie krijg. Dus ik wil nu dubbel zo graag dat het nu toch raak is!!
Ik voel de laatste dagen vanalles, af en toe een weeïg gevoel in m’n onderbuik en nu ook rugpijn. Helaas sinds vanacht ook keelpijn, dus ik ben nu bang dat ik gewoon wat ziekig ben en daarom vanalles voel :(

De MRI zit erop, doodzenuwachtig was ik en daarna bijna flauw gevallen vanwege alle spanning en niet geg weten, helpt ook niet. Achteraf viel het mee, ik lag niet lekker maar gelukkig pas laatste kwartiertje, denk dat ik totaal 3 kwartier daar lag. Tussendoor moest ik een prikje met contrastvloeistof om het beter te kunnen zien. De gyn belt mij donderdagmiddag voor de uitslag, je begrijpt dat dit rilling is pfff en ik ben ook nog ziek dus op dit moment behoorlijk negatief ingesteld. Komt wel weer goed, maar vandaag gewoon even niet. Ik laat het weten. 

Terug
Bovenaan