NOD november 2018

Oh was jij dat. Gelukkig dat je al onderzocht bent! En niets gevonden, blijft dan wel bizar toch?  
Ik had dan even overheen gelezen dat je 2 kinderen hebt gekregen met jouw cyclussen. 
Hoe sta je er nu in? Al lang bezig of net weer begonnen? Ik heb ook 2 kinderen en nu ronde 7 in voor een 3de :)
 
Ik heb tussen mijn zwangerschappen door geen pil meer geslikt dat is het hele vervelende er aan ben afgelopen 2 keer wel precies in een cyclus van 35 dagen maar weet dus niet zeker af dat nu ook zo is heb geteld zou het zondag mijn NOD zijn
We zijn nu in september begonnen 
 
zo ik zit ook weer op de wachtbank denk ik.
Op CD 18 mijn NOD gehad, vandaag CD 20.
geklust op CD 12,14 17,18 en 20. Hopelijk is dat genoeg. 
 
[quote quote=10135369]zo ik zit ook weer op de wachtbank denk ik. Op CD 18 mijn NOD gehad, vandaag CD 20. geklust op CD 12,14 17,18 en 20. Hopelijk is dat genoeg.[/quote]
CD 18 natuurlijk niet mijn NOD maar verhoging LH waarden gemeten.
 
Hoi allen!
Hier afgelopen zondag 11 nov de eisprong ongeveer gehad.Maandagavond felle steken in onderbuik. Gevoelige borsten... nu wat rugpijn. Die steken heb ik niet eerder gehad.
Naderende NOD of toch een klein wondertje op komst? Zou zo welkom zijn!!!
Verwacht a.s. weekend ongesteld te worden.
Word gek van onzekerheid! Ronde 6 dit.
 
Hoi skipbo! Tijdje geleden, ik hoop het zo voor je! 
Elsiejoy. Jeey!! Toch nog een kansje dit jaar! Ik ben hier ook nog haha, mijn nieuwe nod is 15 december en ik zit nu pas op dag 6 en laatste spotting. Op naar een nieuwe ronde. 
Succes en spreek je hier vast nog wel, ik ga na mijn eisprong pas wat actiever naar december ;)
 
Hoi allemaal,
Ik ben helemaal nieuw met dit allemaal. Mijn vriend en ik zijn nu bijna 1 jaar onderweg, maar nu heb ik vandaag bij NOD en heb ik heel licht roze bloed en het veranderde in heel licht bruin bloed. Kan het zijn dat ik dan als nog zwanger ben? Iemand hier ervaring mee? 
AH
 
Terug
Bovenaan