Heel spannend Elsiejoy! Pfff niet normaal, zo bang dat het iets goed fout is. Ook al zei de gyn dat ik me geen zorgen moest maken, i know, maar ze kunnen het fout hebben denk ik dan...doemdenker! Ik ben nog ziek dus kan even niet helder nadenken. Laat het telefoontje maar snel komen, donderdag.
Nee over zaad Ook nog niets, ze zei nu dat het wel 2 weken kon duren, vandaag 1 week geleden. We proberen het vrijdag nog een keer.
Ik heb gegoogeld op laparoscopie, dat is me ook wat. Gelukkig onder narcose..toch? Niet dat dat het goed praat bedoel ik he, maar oef, ik zou daar niet met mijn koppie bij willen zijn. Ik hoop van harte met jullie mee dat dat niet nodig blijkt te zijn, dames!! We duimen wat af hier.
Iemand was maar een paar keer per jaar ongesteld las ik..... zonder pil? Dan zou ik als de wiedeweerga naar de HA, dat is geen goed teken. Mijn hevige kramp op de 3de dag menstruatie(zonder pijnstillers kan ik niks) is al geen goed teken, dat blijkt maar weer en als je verder gaat lezen dan zijn er toch best wat symptomen waar iedereen zo mee door blijft lopen onder het mom van, het zal wel goed zitten. Terwijl daar vaak een aanleiding voor is.zoals hevige kramp, langere cyclus dan 35 dagen, tussentijds bloeding, last van darmen.
Wat ik hiermee zeggen wil, blijf niet ergens mee lopen en vraag geen forum, maar juist de HA voor advies. (Dit soort zaken dan he, medisch/lichamelijk) Je hebt maar 1 lijf
En laat je niet gek maken, ook niet door mij, ik ben nog steeds geen HA. Het verdere advies laat ik aan hem/haar over

ik heb genoeg aan mijn hoofd haha.