NOD november 2018

Kershje ja ik weet dat het even kan duren maar is voor me eigen gemoedsrust en een vrouw die in de opleiding zit gaf het advies na 5 weken nog niks even de HA bellen en was dat ook van plan gewoon voor mezelf want ben mezelf gek aan het maken

Hoi iedereen!
Zaterdag was m'n NOD. Zaterdagnacht kotsmisselijk wakker geworden en uiteindelijk ook flink moeten overgeven. M'n man was mee opgestaan en zat met een brede glimlach toe te kijken, want die dacht: het is raak. Jammer genoeg zijn de testen tot nu toe negatief. :(
Zondag nog de hele dag misselijk geweest en heb ik de hele dag geslapen, maandag alleen in de ochtend een beetje misselijk geweest. Vandaag voel ik me eigenlijk oké. Zou het gewoon een virusje geweest zijn of kan het toch nog wat zijn?

Heel spannend Elsiejoy! Pfff niet normaal, zo bang dat het iets goed fout is. Ook al zei de gyn dat ik me geen zorgen moest maken, i know, maar ze kunnen het fout hebben denk ik dan...doemdenker! Ik ben nog ziek dus kan even niet helder nadenken. Laat het telefoontje maar snel komen, donderdag. 
Nee over zaad Ook nog niets, ze zei nu dat het wel 2 weken kon duren, vandaag 1 week geleden. We proberen het vrijdag nog een keer.  
Ik heb gegoogeld op laparoscopie,  dat is me ook wat. Gelukkig onder narcose..toch? Niet dat dat het goed praat bedoel ik he, maar oef, ik zou daar niet met mijn koppie bij willen zijn. Ik hoop van harte met jullie mee dat dat niet nodig blijkt te zijn, dames!! We duimen wat af hier. 
Iemand was maar een paar keer per jaar ongesteld las ik..... zonder pil? Dan zou ik als de wiedeweerga naar de HA,  dat is geen goed teken. Mijn hevige  kramp op de 3de dag menstruatie(zonder pijnstillers kan ik niks)  is al geen goed teken, dat blijkt maar weer en als je verder gaat lezen dan zijn er toch best wat symptomen waar iedereen zo mee door blijft lopen onder het mom van, het zal wel goed zitten. Terwijl daar vaak een aanleiding voor is.zoals hevige kramp, langere cyclus dan 35 dagen, tussentijds bloeding, last van darmen. 
Wat ik hiermee zeggen wil, blijf niet ergens mee lopen en vraag geen forum, maar juist de HA voor advies. (Dit soort zaken dan he, medisch/lichamelijk) Je hebt maar 1 lijf ;) 
En laat je niet gek maken, ook niet door mij, ik ben nog steeds geen HA. Het verdere advies laat ik aan hem/haar over ;) ik heb genoeg aan mijn hoofd haha. 

@ElsieJoy 
Dank je voor je reactie! Het zou ons eerste kindje zijn, dus ik heb helemaal geen ervaring met al die dingen. :) Van wat ik allemaal lees, valt het ook wel op hoe verschillend iedereen alles kan ervaren. Ik wil m'n kop niet laten gek maken, maar dat overgeven was natuurlijk wel opvallend. Ik ben niet het type dat snel overgeeft, ook niet als ik ziek ben. (Mijn man merkte op dat het de eerste keer was dat hij het meemaakte in de acht jaar dat we samen zijn)
Ik had gisteren nog een keer getest, maar misschien was m'n eisprong dit keer wat later en was zaterdag nog niet m'n échte NOD en is het dus nog te vroeg? We gaan nu wachten tot dit weekend om nog een keer te testen.
Ik las van die laparoscopie, en ik hoop voor jou mee dat het allemaal niet nodig zal zijn en dat het ergens deze maanden toch raak is!

Hoi ik ben de geen die maar een paar keer per jaar ongesteld word maar heb daar tegen in ook al 2 kindjes heb daar altijd last van gehad en ben al een keer onderzocht en geen vreemde dingen gevonden  toen 

Terug
Bovenaan