NOD november 2018

Hoi allemaal!
ik lees al een tijdje mee, maar het gaat soms zo snel dat ik het allemaal niet kan bijhouden ?
ben een beetje gespannen! Morgen nod en nog geen signalen dat Mn ongesteldheid gaat beginnen, maar ook geen vroege zwangerschaps kwaaltjes... pppffff hoop zo dat het raak is. Het is voor ons ronde 22, al een tijd bezig en in het voorjaar een mk gehad met 7 weken
testen jullie altijd precies op nod of wachten jullie nog een tijdje? 
 
Hoi AH, ik heb hier ervaring mee maar dan de negatieve helaas, sorry. Bij mij begint menstruatie ook altijd met licht roze. Bijna niks en dan kan er zomaar een dagje tussen zitten met niks en dan licht roze en daarna bruiner in afscheiding en breekt het los. 
Maar je bent al een jaar bezig en je hebt vast ook een hoop gelezen en weet je inmiddels dat mijn ervaring niet die van jou hoeft te zijn. Hoop het van harte voor je! 
 
22?! Oef. Dat is niet niks, zelf testte ik de eerste maanden zo'n 4 a 5 dagen ervoor, inmiddels iets meer geduld en test ik 1 a 2 dagen ervoor. Negatief so far. Ik reis nu naar ronde 7, zit op cd6
Spannend hoor, morgen testen? En AH ook? Tijd geleden dat hier een positieve test kwam hihi. 
 
Hoi,
Ook ik zit weer op het wachtbankje, denk ronde 8 of 9.
Gek dat ik me daar zo onzeker door kan voelen als je leest dat het best normaal is. Maar toch ben ik dat.
We gaan voor ons eerste kindje. Nooit verwacht dat dit zoveel met me zou doen, die hoop en teleurstelling elke keer. 
1x 6 dagen overtijd geweest veel buikpijn negatief getest en daarna erger ongesteld als ik normaal ben. Wat een teleurstelling was dat!
Daarna altijd op tijd ongesteld, geen andere dingen gevoeld. Dan de dingen die ik mezelf ws aanpraat en ik voorheen ook vast had maar niet zo voelde (vooral buikkrampjes)
Deze maand voel ik een paar dagen na mijn eisprong en tot nu dat mijn borsten meer gespannen zijn. En ik heb soms steken aan de zijkant. Buikkrampen maar die heb ik ook als mijn menstruatie komt. Misselijk soms, maar dat heb ik ook wel eens van drukte.
Ik heb mijn nod op de 26e dus nog 5 dagen. Vind het wachten echt verschrikkelijk elke keer. Wil het vaak loslaten en dat lukt vaak niet.
Nu last van stress (niet van het wachten) dus voel ik allerlei pijntjes, great.
Nog leuke tips voor het wachten? fijne netflix serie? haha
 
 
Het is allemaal heel dubbel. Omdat we al zolang bezig zijn ben je bang om een test te doen. En hou je de hoop op een laag pitje. Ik heb overlegt met mijn vriend en als we morgen vroeg nog de ongesteldheid niet als normaal hebben dan ga ik morgen vroeg testen! 
Ik hoop zo dat ik goed nieuws kan brengen! 
 
 
@gebruiker10094920,
ik was 2 maand geleden ook 1 week overtijd en ik bleek toen wel echt zwanger te zijn. Had veel last van winderigheid en darmen. Ook veel moe zijn maar verder wel goed te pas. We hebben toen een miskraam gehad, wat echt heel rot is omdat je zo blij bent. Dus ik snap heel goed dat je heel gestresst bent wanneer je bijna ongesteld moet worden. Ik heb dat nu ook.. ik pak zelf altijd een lekkere reep chocolade en een goeie film om me op andere gedachtes te krijgen. Ik vond de serie gossip girl en Jane the virgin  super leuk om te kijken. Succes! Ik hoop dat de dagen snel voorbij gaan voor je en je snel mag testen! 
 
We zijn al een poos bezig idd. Wanneer het deze ronde niet lukt de medische molen in. Zaadjes van vriend al onderzocht dat was dikke prima. 
Morgenochtend een test idd. Heel spannend! Normaal heb ik cyclus van 25 26 dagen. Morgen dag 28. Inniminnie beetje hoop maar durf het niet teveel. De teleurstelling is iedere keer zo groot... 
maar klein beetje hoop mag toch ? 
succes morgen AH!! 
 
Terug
Bovenaan