NOD november 2018

Hoi Ashley-xxx, lastig voor jullie, als ik jou was zou ik S kijken of je t dan aan je afscheiding kunt zien. En iig proberen om om de dag of om de 2 dagen te seksen dan zit je altijd wel n x goed en heb je geen ronde “over geslagen” 
 
@paardenmeisje: ik heb het 9 maanden voor iedereen verzwegen. Maar dit weekend had ik een weekend weg met drie beste vrienden en toen hadden we het erover. Tsja toen kwam zo de gerichte vraag of wij het al wilden dat ik het maar heb verteld en toen zei een andere vriendin hetzelfde. Al is die nog niet zo lang bezig. De twee anderen willen ook maar hun partners Nog niet. Maakte het wel iets lastiger. Maar met die ene vriendin hele gesprekken gehad in bed. Eigenlijk harstikke fijn om een keer te kunnen delen. Maar verder hou ik lekker mijn mond. 
 
Oh en ik mag deze week alweer ovulatietestjes doen. Hopelijk lukt het mij nu iets consequenter. Heb vakantie dus vast wel! 
 
Hallo dames..
sinds 3 maanden zijn mijn vriend en ik bezig om zwanger te worden. Heb zelf 8 jaar de pil geslikt. Mijn cyclus na het stoppen met de pil: 27,27,38. 
Afgelopen maand ineens een langere cyclus helaas. Vanaf het moment dat ik eigenlijk overtijd was heb ik echt veel last van mijn onderbuik(liezen??) trekt door naar mijn bovenbeen botje zeg maar. En een beetje naar mijn billen. Vooral als ik intesnstief bezig ben geweest. Deze pijn heb ik nog nooit gehad.. iemand die dit ook heeft gehad? Hierbij ook last van mijn onderrug. Gister na de seks trok het rechts in mijn lies ook sterk aan een paar seconde en toen was het weer weg? 
Ik heb er wel last van en hoop dat jullie een idee hebben of advies kunnen geven.
en nu afwachten wanneer mijn nod zal zijn. Hoeveel dagen zal mijn cyclus nu zijn pff.. ik zie het wel. Deze maand wil ik even geen ovutesten gebruiken want ze brengen mij alleen maar in de war. 
 
Groetjss 
 
oh jongens, ik maak mezelf zo gek he! Dat zal iedereen hier wel hebben maar post het toch even :) 
Vorige week geovuleerd, ik weet niet precies wanneer want ik doe geen testen maar ik denk zo rond de maandag. Gelukkig veel bezig geweest vanaf het moment dat ik niet meer ongesteld was! Nu ben ik dus aan het wachten op mn NOD (2 nov) en ondertussen surf ik mezelf suf met vragen als 'keelpijn en zwanger' en 'gevoelig tandvlees en zwanger'.
Ik heb net gelezen dat je weerstand lager is omdat je lijf het bevruchte eitje anders als 'vijandig' zou kunnen zien en omdat ik me de laatste dagen dus gewoon slap voel denk ik alleen maar "zou het??". Ik ben sinds begin juli erg op mijn eten aan het letten en heb me sinds die tijd eigenlijk fysiek niet meer 'slecht' gevoeld, vandaar dat het nu zo opvalt.
Ugh, wat ik wil zeggen is, die dagen tussen ovulatie en NOD duren echt VEEEEL TE LANG!! ik ben zo ontzettend ongeduldig!
 
Haha herken dit zo erg! Ik ga ook bij elke kwaaltje googelen. Maar tot op heden was alles toch echt gewoon een keelpijn, hoofdpijn, steken etc etc etc. Waarschijnlijk heb je gewoon een virusje. 
Maar snap je heel goed hoor! Je herkent ineens allemaal gekke dingen in je lichaam waar je anders niet bij stilstaat. 
 
Terug
Bovenaan