NOD november 2018

ja daar was ik ook bang voor om deze maand deze poging te missen. Gelukkig is dit niet, ik was deze ochtend super blij om men piek te vinden! Ik sprong een gat in de lucht ? mijn gynae zei dat een korte LF niet erg is omdat alles er vanbinnen goed uitzag zoals het moest. Nu weer lang wachten tot men NOD ? die tijd gaat altijd zo traag hè 
 
Dag allemaal, 
ik ben al een paar dagen aan het meelezen en wil mij graag aansluiten. Veel dingen zijn erg herkenbaar. Het is fijn om te kunnnen lezen dat ik niet de enige ben die bepaalde dingen voelt, zoals steken in mijn onderbuik rond de ovulatie. 
Ondanks dat het leuk is om een geheimpje te hebben met je partner vind ik het ook best lastig om het niemand te vertellen. Vinden jullie dit ook lastig? 
Ik ben begin september gestopt met de pil. Heb hier wel last van gehad. Nu onze eerste echte ronde. 3 november kan ik testen. Nog twee weken afzien ?
groetjes ☺️
 
Hoi allemaal! 
Ik praat ook graag met jullie mee! Wij zitten nu in de 4e ronde. Vergeleken met een aantal van jullie is dit  natuurlijk nog helemaal niets.
Al sinds ronde 1 vind ik het erg lastig om met de teleurstelling om te gaan. Al voel ik me daar door een enorme aansteller! 
Mijn nod is op 5 november. Ben erg benieuwd. 
Ik zal voor jullie allen mee duimen! :)
 
Hoi hoi, ik zit in een dilemma en hoop echt dat jullie mij kunnen helpen. 
Na het stoppen met de pil heb ik eerst een “neppe” menstruatie gehad zegmaar. Vervolgens een cyclus van 47!! dagen met een heeele lichte menstruatie en daarna een cyclus van 38 dagen met een vrij hevige menstruatie. Het lijkt dus al iets eerder te komen en meer bloed zoals ik gewend was. 
We zijn dus nu al een tijdje verder sinds het stoppen met de pil maar heb geen idee wanneer nu mijn vruchtbare dagen en NOD zijn...
ik zit nu op dag 12 van deze ronde. Neem ik een gemiddelde of iets anders..? Help
 
Ojaaik heb al zo ontzettend veel ovu-testjes gebruikt in de voorgaande ronden en omdat de cyclussen zo lang waren bleven ze telkens negatief en werd ik chagerijnig en kapte ik ermee en miste ik mijn eisprong en werd ik nog chagerijniger enz enz. Heb er nu zoveel doorheen gejaagd ben ff klaar met die rotstaafjes
 
Rebs wij zijn ook nog niet zo lang bezig ik bij mij is het telkens ook een zware teleurstelling en moet ook moeite doen om mezelf op te beuren op dag 1 van mijn menstruatie. De dag daarna gaat het al veel beter. Dus ik snap jou hoor. Ik heb uiteraard heeeeel veel respect voor mensen die veel langer bezig zijn en vind het echt sterk dat zij toch telkens weer moed vinden na de zoveelste teleurstelling. Je moet wel uiteraard, maar toch.. Ik gun het iedereen van harte! 
 
Ik ben voor het eerst serieus aan het tempen. Vergeet het iedere keer?.
wel ovulatietesten gebruikt de afgelopen maandag. Mn temp is de afgelopen dagen 36,5 geweest en vandaag 36,3. Stijgt de temp direct als de eisprong is geweest? Hoeveel 10e is dat bij jullie?
vanavond gaan we er weer voor. probeer de drie keer te halen in de vruchtbare week;)
 
Terug
Bovenaan