NOD november 2018

Herkenbaar allemaal haha! Op 15 okt bleef mijn mensturatie uit, op 18 okt kwam klein beetje bloed, wat balen was want dacht bijna dat ik zwanger zou zijn. Maar het liet echt door mijn menstruatie, pas zondagochtend 21 oktober werd ik echt ongesteld en vandaag maandag met veel onderrug pijn. Echt heel raar. Wie heeft dit weleens gehad? Moet ik dit als een echte menstruatie zien?
 
Hi Biebje, ik kan je helaas niet helpen, voor mij is het ook allemaal nieuw! Ik voel me nu dus zo raar, als ik niet beter zou weten, zou ik denken dat ik nu ongesteld zou worden. Zou dat kunnen? 
Mn eerste ongesteldheidsdag was 6 okt, dus mn cyclus is pas 21 dagen oud.. ik snap er niks van. Kan het ook innestelpijn zijn? ik voel druk bij mn baarmoeder, steekjes in mn lies, lage rugpijn etc.   
 
Nienke, ik denk het wel.. ben je lang aan de pil geweest? Dan is de menstruatie vaak wel heftiger dan je gewend bent. Althans, ik ervaar ook meer rugpijn en krampen laatste keren. 
Innesteling voel je vaak niet zeggen Ze. Ik heb wel wat bruin verlies rond die periode, maar niet zwanger dus wat dat dan is.. geen idee. Sommige vrouwen voelen een steekje of hebben andere afscheiding, maar meestal merk je er niets van. 
 
YES! Ik ben nu 1 maand gestopt met de pil en netjes na 29 dagen ongesteld geworden. De eerste echte ronde gaat voor mij dus nu in. Probeer me er vooral niet al te veel mee bezig te houden al blijft het iets spannends! 
 
Hier ook in augustus gestopt met de pil! Zo spannend allemaal en oh wat willen we graag dat het snel lukt. Die onzekerheid is alleen zoooo vervelend! Nu al een week overtijd en nog steeds geen positief resultaat.. Wat kan je lichaam je ook voor de gek houden he of gewoon  geen geduld dat kan ook natuurlijk haha!
Veel succes allemaal. Ik kijk uit naar alle positieve testen hier  
 
Nou ik meld me toch ook alvast hier. Ik weet niet hoeveel ik ga kletsen. Wou ook even wegblijven maar merk dat ik in me omgeving niemand heb om me ei bij kwijt te kunnen. Het is toch fijn om met iemand te kunnen praten.
Vandaag een "vroege" miskraam gehad. 5 dagen positief getest die langzaam duidelijker werden en vanmorgen opeens negatief. Nog geen menstruatie te bekennen maar wel temp daling vanmiddag van 37.4 naar 36.9. Net ook bloed laten prikken om het te bevestigen. Als me mensteuatie op gang komt weet ik pas waar ik aan toe ben zit nu op dag 31. Maar me LF brengt me nu heel erg in de war...
5e eisprong 18e pas innesteling en dus positief naar vandaag negatief hoe ga ik dit berekenen tot de 28e? Of moet ik hem doortrekken naar wanneer me menstruatie gestart is.
Ergens wist ik ook dat ik me niet te blij moeat maken omdat de testen zo traag opliepen helaas ga je toch hopen en al plannen. Me man was heel blij en die heeft me een beetje meegesleurd in de blijheid. Daardoor doet het nu iets meer pijn. Maar we weten wel dat me lichaam doet wat het moet doen... nu nog vasthouden.
Sorry voor me geklaag maar moest alles bijelkaar ff kwijt.
Overigens test van vanmiddag was ook negatief. Lijk wel wat te zien op de kv test van vanmorgen maar lijkt meer op een indrooglijntje
 
Terug
Bovenaan