NOD november 2018

@ElsieJoy Ik ga ook niet meer op de symptomen af. Ik dacht een paar keer echt dat ik zwanger was en dan word je keihard teleurgesteld. Ik vind het wel irritant, maar niets aan te doen. Het is dus ook wel een tip voor andere dames.
@Citrus Wat fijn dat ze nog even opbelde en dan ook nog met redelijk fijn nieuws. We blijven natuurlijk gewoon hopen dat het deze ronde raak is. 
Ik denk dat ik al weet waar het vele en gevoelige plassen vandaan komt, gisteren na de seks niet naar het toilet geweest. Schijnt wel beter te zijn om te doen. 
 
mttm plassen na de sex heel belangrijk. Anders echt blaasontstekingen. Wel niet direct naar het toilet gaan. Geef het zaad de tijd om te zwemmen. 
 
Citrus ik wou nog reageren maar zie nu je nieuwe bericht! wat een fijn nieuws gezien de situatie! wordt dus heel goed in de gaten gehouden! hopelijk snel raak EN dat het niet groeit!
 
Citrus wat een fijn nieuws! Wat een geruststelling dat je nu zelf niet meer voor de moeilijke keuze staat. ? Hopelijk is het snel raak voor jullie!
 
[quote quote=10138443]Suus DG heb je al getest ?? Of ben je al ongesteld geworden??[/quote]
Nog niet getest! Wel online 2 coolblue testen gekocht met wekenindicator. Ik ben vandaag de hele dag alleen, morgen ochtend ga ik testen. Ben zoooo nerveus...................... Heb de hele tijd ook steken en menstruatie gevoel, maar nog steeds niks. Vannacht ook weer steken met omdraaien in bed..
 
Ik denk dat ik bang ben om te testen omdat ik nu ECHT denk dat het zo kan zijn en dan misschien wel heel erg teleurgesteld raak. Dat gevoel herkennen jullie vast wel.. Mijn vriend is vanavond pas laat thuis dus vandaar dat ik morgenochtend samen met hem de test wil doen met ochtend urine. Pfff...
Wat nou als het niet zo is. Dan lijkt het alsof ik de afgelopen weken alles heb verzonnen, alle buik steken en misselijkheids momenten heb ingebeeld. Hoe kan ik mezelf volgende ronde dan nog serieus nemen als ik wat voel.
 
Terug
Bovenaan