NOD november 2018

YM spannend hoor. Ik duim met je mee dat alles goed is en deze maand misschien wel goed komt :) 

Wanneer is je NOD in november ? Ik heb een onregelmatige cyclus..... aantal maanden zelfs 38 gehad, maar deze ronde was het weer eens 33. Dus mn kalender zegt nu 9 november. Ik zal het pas zeker weten als ik mn smiley heb deze maand :)
 
Wat spannend voor jullie YM en joena. 
Ik zei vanavond tegen Mn vriend: zullen we t anders even los laten? Ik heb er ff geen zin meer in. Hij kijkt verschrikt? we kunnen toch gewoon doorgaan met om de dag proberen?
En eigenlijk vind ik t forum ook wel erg gezellig. Ik dacht dan verwijder ik Mn app maar dat is ook n beetje zonde, want stel dat ik de eisprong deze maand weer voel kan ik dat nooooit blijven onthouden evenals de lengte, en dat is toch wel handig?
Hebben jullie dat ook? Willen dat je t los kan laten? En echt elke x denk ik ff kijken of er nog wat leuks te lezen valt ?
 
@ Joena 
Mijn NOD is 28/29 oktober. 
Ik duim ook voor jou mee, zou toch wat zijn dat het raak is na onze HSG! Hoelang zijn jullie nu bezig?
 
@ Kershje
Ik herken dat zo. Ik zou zo graag los willen laten maja dan aan het einde van je cyclus voel je weer vanalles in je lichaam en ga je toch denken zou het zou het! Weer van alles opzoeken op internet... haha
 
@Anomiempje 
Dat is balen! Zijn jullie al bij de huisarts geweest? Of ga je dat na 1 jaar doen? 
 
@ym, we lopen beetje gelijk... hier 29-10.. erg benieuwd altijd gedacht dat ik er niet zo mee bezig zou zijn.. resultaat veel googlen en hier meelezen! 
 
@Kiimmm
Spannend! Ja zo herkenbaar. Toen mijn zusje zwanger probeerde te raken werd ik helemaal gek van alle verhalen, maar volgens mij ben ik nog veel erger haha. Zijn jullie al lang bezig? 
 
Hoi Allen,
 
ik ben nieuw hier op het forum.. zojuist maar eens begonnen met verhalen van anderen lezen... Wij zijn nu ruim een jaar bezig en wát een teleurstelling elke keer... Mn lichaam werkt niet mee en heb veel last van de menstruaties, wat het nóg irritanter maakt... inmiddels gestart met hormonen, om de eisprong te rekken... de artsen waren zeer hoopvol, maar helaas vanmorgen begonnen met bloeden...... wát een teleurstelling was dat,zeker nadat die artsen zo positief waren... dus morgen maar weer beginnen met de hormonen.. hebben jullie ook zo veel last van hormonen en bijwerkingen? Ik heb bijvoorbeeld sinds 2 maanden in eens enorme last van acné echt te irritant!
vertellen jullie het in je omgeving? Of houden jullie het geheim?
 
fijne avond nog! Grtz Lau
 
Terug
Bovenaan