NOD november 2018

Mio precies!! Heb je dat via de huisarts geregeld of gewoon zelf de verloskundigen praktijk / ziekenhuis benaderd? Geen idee hoe dit werkt.. had al een lijstje gemaakt van wat praktijken maar heb die dienst nog nergens kunnen vinden. 
Suikerspin ik zit ook steeds te klungelen op internet / mijn telefoon. Zal eens zoeken voor de app. 
 
Via deze vlog wist ik van het bestaan trouwens: https://m.youtube.com/watch?v=xHMSplzoJhU&index=2&list=PL6R05JuYwwofwDtdAw-0wihhKAhJxHOEj&t=0s
Vond het erg interessant! Ook het verhaal over gluten. 
 
JannaE: ik heb gewoon naar mijn gynae gebeld ? is maar een klein onderzoek hoor. Hij gaat gewoon een echo maken en aan de hand daarvan kijken of de eitjes klaarzetten en of die goed zitten. En hoop ook dat hij kan kijken of het baarmoederslijmvlies voldoende opbouwend is dat het eitje kan innestelen. Aangezien ik maar een korte luteale fase heb vraag ik mij dat af.. 
 
He dames, zag al op t okt forum dat jullie ook helaas n menstruatie te pakken hebben.
Ik wist niet dat zo’n controle bestond. Wel fijn dat t kan.
 
@YM: wij zijn al bezig sinds januari. En een onregelmatige cyclus. Het begon met rond de 32 dagen. Maar de laatste maanden dus 38. Vandaar dat ik nu (pas) ronde 9 in ga. Naja pas... het is frustrerend lang. Helemaal omdat alles om mij heen zo zwanger is. Althans zo lijkt het :S

@MIO: ik heb eerst een gesprekje met mn huisarts aangevraagd en erna kon ik binnen 3 weken naar de gynaecoloog. Super fijne vent. Ik zit ook nog binnen het jaar (januari) maar heb bij de huisarts gewoon gezegd dat ik een jaar bezig ben. Voor de zekerheid. Wil ook gewoon een check up en zeker weten dat met ons allebei alles goed is. Ben 32 inmiddels en kan mezelf wel voor mn kop slaan als er straks wel wat is en ik maar vrolijk door probeer zonder resultaat. Bovendien blijft het toch aan mij knagen na elke keer weer een teleurstelling.
Zo te lezen best wat vrouwen nu in deze groep die al wat langer bezig zijn. Ook wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben :) Ik zit op een ander forum (besloten groep via FB) en daar is nu iemand zwanger in ronde 13. Het kan dus allemaal maar soms heb je blijkbaar wat geduld nodig! Dat geeft de burger moed :)
 
@Kershje: ja is het ook!! Mijn vriend riep gisteravond ook dat we het gewoon op zn beloop moeten laten en wel zien wanneer het komt. Dan denk ik: serieus? En hij vindt dat het nog wel mee valt hoe lang we bezig zijn. Maar dan denk ik: 10 maanden! Dat valt toch niet mee????
Zucht... :(
 
Hey dames, 
Ik klets deze keer ook weer mee. Ik zie een paar mensen die ook in de oktober NOD zaten. Ik hoop voor jullie allemaal dat het deze keer lukt
@ Joena en Kershje: ik begrijp jullie helemaal, voor mij ronde 11 ondertussen. Zelf werk ik in een ziekenhuis met dus zeeeeer veel vrouwelijke collega's. Het lijkt wel of de laatste tijd iedereen om me heen zwanger is aan het worden (inclusief een paar zeer goede vriendinnen). Verder kan ik het er met mijn vriend niet echt over hebben, hij zegt: ach het komt wel wanneer het komt. Maargoed naar mijn mening is dat makkelijk praten want hij hoeft niet elke maand (voornamelijk tussen ovulatie en NOD) met spanning en hoop te wachten.
Nou in ieder geval weer fingers crossed voor ons allemaal en hopen op veel plusjes/streepjes/smileys/whatevers deze maand!?
 
Terug
Bovenaan