NOD november 2018

@LauvT
Hee, wat balen zeg! Echt frustrerend. Ik zit niet aan de hormonen dus kan je daarin niet mijn ervaring aangeven. 
Ik heb het aan een paar vrienden verteld maar van mij hoeft niet iedereen het te weten en jij?
 
@Ym
lief dat je reageert! Hopelijk heb je die hormonen niet nodig! Ik vind ze niet echt tof....!! 
Ik heb het inmiddels Mn schoonmoeder en 4 vriendinnen vertelt, samen met Mn man. Ik werd namelijk gek van telkens moeten “liegen” en alle opmerkingen over: goh wanneer gaan jullie nou eens beginnen?!?! Ben heeeel blij dat we die beslissing genomen heb. 
Praten jullie er veel over? Bij mij zit het momenteel weer echt veel in Mn hoofd! 
 
@LauvT
Ja echt zn opmerking( wanneer gaan jullie nou eens beginnen) verschrikkelijk! Ik was ook blij dat ik het een paar verteld had. Je wil toch je ervaringen delen met iemand. Er komt tenslotte heel veel op je af, tenminste dat vind ik. Twee vriendinnen van mij zitten ook in een traject. Met hun praat ik er veel over. Met mijn man af en toe, maar dat blijft toch een man. Hij staat er wat nuchterder in. ( is misschien niet de goede woordkeuze maar je snapt mij waarschijnlijk wel)
 
Ik merk dat ik er ook teveel mee bezig ben en veel op internet opzoek enzo. Maar ik vind dit forum juist goed omdat ik er dan kan over praten met mensen die in dezelfde situatie zitten. Ik vertel deze persoonlijke dingen niet graag zomaar aan mijn omgeving dus het lucht op dat ik het hier anoniem kan delen met jullie. 
Mijn NOD is 2 november. Laatste cyclus was 28 dagen, maar wel pas eisprong op dag 19 en luteale fase maar 9 dagen. Ik moet volgende week naar de gynaecoloog en ik heb gevraagd om eens een check up te doen en te kijken of ik een goede eisprong enzo heb. 
 
Wat je zegt klopt mio, hier lezen helpt! Dit is de eerste echte maand voor ons maar zelf ben ik hier al heel lang aan toe en dat je er dan echt voor gaat is zo spannend! Maar ook realistisch, hoe lichamen kunnen werken, hoelang vrouwen bezig zijn, medische molen enzo.. 
LauVt, succes met de hormonen, ik hoop dat dit gaat werken voor jullie!
 
He meiden, ik klets ook weer mee deze maand. Verwachtte NOD 8 november. Na een cyclus 26, 29, 29, 28 nu eentje van 30 dagen.
mio fijn dat je een check up krijgt. Als ik zo vrij mag zijn om het te vragen, heb je dat uit nieuwsgierigheid aangevraagd en gekregen of is er een medische reden? Heb weleens gehoord dat sommige verloskundigepraktijden zo’n vooronderzoek aanbieden zonder dat je er al heel lang mee bezig hoeft te zijn. Niets is zo vervelend dan er na een jaar pas achter te komen dat je mogelijk iets mankeerd waardoor het toch nooit was gelukt zonder hulp.
 
JannaE: ik wil gewoon idd weten of alles in orde is en als het niet zo zijn, dat ik er niet pas na een jaar achter kom! Dus ik ben heel blij dat mijn gynae dat wil doen! 
 
Ik kom mij hier ook melden! Vandaag ongesteld geworden, als ik weer uit ga van een cyclus van 32 dagen is 11 november mijn NOD. 
Is er eigenlijk ook een app ofsow van ouders van nu? Ik zit nu altijd gewoon via internet, maar is er niet makkelijker? 
 
Terug
Bovenaan