NOD november 2018

Hi dames,
Ik heb even n vraagje aan jullie, hebben jullie na je eisprong ooit gehad.. dat je serieus echt extreem veel afscheiding had, maar zeg maar, echt extreem? Dat af en toe als je staat dat het lijkt alsof je druppels urine laat gaan? En als je dan gaat kijken dat het alleen maar afscheiding blijkt te zijn? Ik heb dus echt bizar veel afscheiding, zit plus minus een week+2 voor nod ofzo. 

Hi meiden,
Hier nu een week overtijd, maar vanochtend helaas nog steeds een negatieve test... Ik ben er met de dag meer mee bezig, het is zo verwarrend niet ongesteld worden en ook een negatieve test. Laat me dan maar ongesteld worden ipv deze onzekerheid, om gek van te worden. Nu zit ik een beetje met de vraag wat te doen ik zal toch op mijn menstruatie moeten wachten voordat ik met ovu testen kan gaan beginnen toch? Hopelijk heb ik snel meer duidelijkheid
Ik hoor jullie advies en of ervaring hierin graag!!

Mio onder de oksel is erg onbetrouwbaar je moet daar sowieso 0.5 bij optellen. Temp gewoon rectaal dan heb je exact je temp. Waarschijnlijk omdat je onder de oksel temp dat je niet echt een verhoging ziet...
RVis ik heb nooit heel veel afscheiding zelf momenten niks maar na me eisprong afgelopen maand wat meer gehad. Op een moment ook een stuk meer en waterig dat ik idd dacht dat urine liep maar dat was niet zo. Ik bleek toen ook zwanger te zijn.
Tessaxx heb je deze maand je eisprong gehad? Denk dat als je nu gaat testen het alleen maar zonde is van je testjes. Wat voor anticonceptie had je en hoelang geleden gestopt/verwijderd? Als het kort geleden is kan je lichaam nog van slag zijn aka ontpillen als je aan de pil was. Zelfs met een spiraal kan je lichaam van slag zijn

Feyre Ik ben er niet zeker van dat ik mijn esprong gehad heb wel in die week dat ik volgens mijn berekening mn eisprong zou moeten hebben wat krampjes gehad en de week erna ook. Inderdaad kort geleden gestopt met de pil dit zou mijn tweede keer menstruatie moeten zijn na stoppen met de pil. Het is gewoon zo frustrerend dat ik niet ongesteld word en negatieve testen heb. Ik wil graag gaan starten met ovutesten maar wanneer kan ik dit het beste doen, ik denk na mijn menstruatie toch?

Tesaaxx ovulatie krampen zijn vaak paar uur aanhoudende krampen voor 1 dag soms 2 maar komt niet een week later weer. Het is het "springen" wat pijn doet. Wat je kan proberen is 1 ovu test doen zien of die blanco is of niet. Zo ja niet verder gaan zie je een streepje ga verder. Je bent nog nirt ontpilt denk ik en je kan deze maand dus een langere cyclus hebben waardoor je eisprong miss nog komt. Je kan ook dagelijks tempen als je opeens hoger zit weet je dat ie geweest is, je bmm voelen en je cervix slijm in de gaten houden

Feyre  Bedankt voor je advies, ik voel me gewoon zo onzeker, daarom is het fijn advies te krijgen van andere, want aan mn vriend heb ik niet veel haha 

Ik voel me er ook onzeker bij hoor! Deed van ovu teaten 3 verachillende en zwangerschaps testen 5 verschillende slaat nergens op. Heb het nu ingekort. Weet dat ze werken ?? ik vraag hier ook veel daarvoor zijn we hier zodat we elkaar kunnen helpen. Daarnaast struin ik het internet heel veel af ?

Ohwauw ik ben eindelijk eens netjes mijn ovulatietesten aan het bijhouden. Gisteren en eergisteren nog helemaal wit. Ik ben 9 oktober ongesteld geworden en heb net een positieve ovulatietest in mijn handen. Volgens mijn app hoor ik pas over 4 dagen te ovuleren. Ik ben namelijk  elke maand netjes elke 32/33 dagen ongesteld. Heb maandag en vanochtend Al voor de zekerheid geklust... toch morgen maar weer nu denk ik dan? Had hem nog niet bepaald aan zien komen. 

Terug
Bovenaan