NOD november 2018

Oh dat is lekker vroeg Anomiempje blijf even doortesten vaak heb je 2 dagen een LH piek en os de ovulatie binnen 12 a 36 uur dus kan evt wel over 2 dagen zijn ? gewoon lekker blijven klussen!

Ik had me voorgenomen om niets meer op te zoeken op internet... dat lukt dus NIET ? ik denk dat ik elke dag zo wel eens iets opzoek.. terwijl ik de vorige 2 cysclussen dat ook altijd deed enja natuurlijk heb ik alles al 3 keer opnieuw tegengekomen ? ik hoop dat ik wel kan volhouden om niet voor mijn NOD te testen ?

Ik meld me hier toch ook al even. Mijn NOD zou morgen of overmorgen zijn, eerste volledige natuurlijke cyclus na het stoppen met de pil. Net op het toilet rozig, bruinig verlies bij het afvegen, dus ik ga er maar vanuit dat het niks is.
Dit wordt dan 2e ronde voor 2e zwangerschap voor een 1e kind.

Inderdaad! Grappig dat ik niet de enige ben ? en dan denk je: ik heb het al eens opgezocht maar ik ga het nog eens doen want wie weet heb ik iets over het hoofd gezien vorige keer ?

Mio doe ik ook hoor vaak ook dingen van bereken ik het nou goed? En hoe was dit of dat ook alweer...
ElsieJoy haha dat is dubbel ja ? soms nog moeilijk mee hoor! Maar hoop nu gewoon dat me menstruatie snel weg is en ik me eisprong kan opsporen. Ik weet nu nog me cyclus niet helaas want hij is 32 dagen nu door de miskraam wss had het gewoon 28 dagen geweest als ik niet zwanger was. Wat eigenlijk best fijn is om te weten want ik dacht dat ik echt een lange cyclus zou hebben. Maar fijn dat je hetbleuk vind dat ik weer mee klets ? ook al was het goed gebleven had ik hier nog zo nu en dan is wezen kletsen. In die weken dat je met elkaar klets hier op het forum ga je elkaar toch wel een beetje leren kennen.

Haha ik Google ook echt ALLES. Gewoon even intypen: ‘dag 5 dpo’ en dan kijken wat eruit komt. En dan de dag erna ‘dag 6 dpo’....
ik kan ook 10 minuten naar mijn cyclus app staren. Terwijl ik precies weet wat er staat?. Slaat allemaal helemaal nergens op. 
En ergens.. ergens heb ik best een goed gevoel over deze maand. We hebben echt goed gebruik gemaakt van de vruchtbare dagen en ik ben goed bezig qua voeding en supplementen, en mijn cyclus lijkt regelmatig. Dus ik denk dat het met de bevruchting wel gelukt is, nu nog innestelen.... is wel pas ronde 2 dus durf ook weer niet heel positief te zijn... 1/2 november lijkt nog zooooo ver weg. 
feyre, hoe gaat het met je vandaag? Is je menstruatie heel anders nu het een vmk betreft? Wordt het al minder? En gevoelstechnisch? 
Lyanne, wat balen dat je ongesteld lijkt te gaan worden! Hoeveelste ronde zit je? 

Terug
Bovenaan