NOD november 2018

Lavendel ja zoh er ook vam balen. Ben blij dat me man voor nu niet weg hoeft voor werk. Denk niet dat ik het aan zou kunnen. Gelukkig kan hij nee zeggen ?
Ik kijk even hoe ik me morgen voel. Rijd met een vollega samen is de pijn en vloeien minder dan trek ik het wel bevalling staat verder los nu voor me van de zwangerschap zover waren we nog niet ? en het gaat om de complicaties

Ik ben terug van de HA. Ze had begrip voor onze situatie en ik mag naar het ZH voor een inwendige echo. Ze gaan kijken of mijn baarmoeder in orde is, genoeg slijmvlies etc en of ik eitjes heb, maar dat weet ze bijna zeker omdat ik altijd een mooie cyclus heb en ook dmv tempen mijn eisprong zie. En mijn man mag zijn sperma inleveren. Dut alles geeft mij al heel veel rust, wilde eigenlijk alleen mijn verhaal doen en mijn persoonlijke situatie zorgt ervoor ook dat ze mij wilde doorsturen. Spannend, volgende week dinsdag al :) paar dagen voor eisprong. 

Ik laat het forum even voor wat het is. 
Feyre, succes morgen. Idd wel handig als je erbij bent. Hoop dat get meevalt morgen. 
Spannend Noaaa hoop het voor je. 
Eikeltje en lavendel. Succes ook weer deze maand! 
anoniempje  nog niet gelukt dus met je naam? En ja....zeer ongemakkelijk, maar mijn man geeft mij groot gelijk, hij wil ook liever gister dan vandaag een kind dus snapt dat dat tempen erbij hoort. Miss maakt het get voor jou dan ook makkelijk, als je het zegt tegen hem. Meestal wacht ik toch tot hij eerst uit bed gaat hoor, en dat is altijd want hij gaat altijd met de kinderen naar beneden eerst ;) (geen ochtend mens ?) 

Hoi allemaal, 
Van de week een berichtje gezet in het forum van oktober. Eind september gestopt met de pil en hoogstwaarschijnlijk is op dag 22/23 mijn eisprong geweest. Dat zou betekenen dat mijn nod op 3/4 november zou zijn. 
Sinds mijn eisprong vaak na afvegen rood (en af en toe roze) bloedverlies met slijm. Vanmorgen zat het ook een beetje in mijn inlegkruisje. Is dit van het ontpillen of kan dit iets anders zijn? 

Citrus en Anoniempje ik maak me dus echt nirt druk om het tempen naast me man ? hij slaapt nog ald ik het doe en vaak genoeg gedaan terwijl we aan het praten waren. Yoen hin ziek was heb ik hem ook getempt. Hij heeft me naakt gezien dus een thermometer in je kont doen is niet veel anders naar mijn idee ?
Daarnaast fijn dat alles nagekeken kan worden! Hopelijk alles goed zodat je verder kunt met een gerust hart
Mathilde het kan ontpillen zijn het zou evt ook een innestelings bloeding kunnen zijn. Helaas weet je pas iets meer als of de mensteuatie doorzet of je een positieve test heb ?

Iemand ervaring met temperaturen? Ik heb over het algemeen een lage lichaamstemperatuur. Vorige culyclus voor eisprong 35,9- 36 en na de eisprong toen rond de 36,3 met uitzonderlijk 1 dag na de eisprong en 1 dag voor menstruatie 36,8. Nu had ik voor men eisprong 35,8 en nu 2 dagen na eisprong 35,9... is dit niet te laag na een eisprong? ? 

Even over het tempen: Ik lees hier over tempen via het oor of anaal en ik lees elke keer dat jullie dan 1 cijfer na de komma hebben. Ik heb een speciale thermometer om de basale lichaamstempratuur te meten. Deze gebruik ik door hem in mijn mond te stoppen, onder mijn tong en deze geeft 2 cijfers na de komma voor een precieze meting. Je moet hem gebruiken direct als je wakker wordt voor je ook maar iets anders doet. Misschien hebben jullie hier iets aan

Mond ook met 2 na de komma is niet betrouwbaar. Naja minder. Het wordt echt aangeraden rectaal als je wakker wordt elke dag zelfde tijd voor je uit bed gaat.
Ik heb gewoon een microlife ga niet betalen voor een extra cijfer ik houd het gewoon op wat deze zegt of het nou 37.12 of 37.15 is maakt me niet uit rond het toch af.
Mio je temp stijgt na ovulatie bij sommige direct bij andere pas na 2 dagen. Het mort wel minimaal 0.2 of 0.3 graad zijn. Heb je elke dag op dezelfde tijd getempt voor je uit bed gaat? Als je slaapt maak je melatonine aan wat je basale temp laat zakker dus hoe eerder je tempt hoe lager de temp. Daarom is je temp gedurende de dag ook altijd wat hoger. Zo zat ik na eisprong op 37.3 en in de middag soms 38.2! Wat normaal koorts is maar nu dus gewoon van me ovulatie kwam ? me basale temp is overigens 36.7 36.8

Feyre ja ik temp elke ochtend rond hetzelfde tijdstip met een thermometer onder de oksel. Hopelijk morgen ochtend wel een kleine stijging dan! 

Terug
Bovenaan