NOD november 2018

Ik ben het helemaal eens met de dames hierboven. 
Als je 9 maanden bezig bent met een normale eisprong zou ik ook een doorverwijzing willen. Ik denk eerder dat het kostentechnisch is dat je dan nog geen doorverwijzing krijgt. 

Neemt niet weg dat 90% van de vrouwen inderdaad binnen een jaar spontaan Zwanger wordt. Maar ik vind het echt heel slecht als een huisarts zegt dat je het los moet laten. Vertelt hij er ook bij Hóe je dat moet doen? Je wordt iedere maand ongesteld, slikt iedere dag foliumzuur en helpt elke maand een (gevoelige) eisprong. Je drinkt waarschijnlik minder alcohol en koffie. Hoe dan loslaten? Stomme uitspraak voor een arts. 

Kimberly dat zou zeker mooi zijn! Ik ga voor je duimen ??
Citrus vorige maand was het ook niet zo erg. Ik wil geen tampon gebruijken nu omdat het ook miskraam bloeding is en ik begrepen had dat je dan beter geen tampon kan gebruiken. Hoop dat het vrijdag minder of weg is we zouden dan naar centerparcs gaan en zwemmen ? heb het me schoonzus maar eerlijk verteld zij weet dat we bezig zijn. Helaas moet ik morgen ook naar een scholing in utrecht yay opfrissen wat te doen als het mis gaat bij een bevalling ? 2 uur heen 3 uur scholing 2 uur terug... heb er niet veel zin in maja. Kan niet echt tot rust komen dus en weet niet of ik dinadag weer zin heb om op wacht te gaan.

Pff, dat wachten is maar niks hé.. Zo onzeker allemaal. 
Tussen 30 oktober/2 november hoor ik ongesteld te worden, hoop het uiteraard niet!
Gisteren was ik in een keer super moe, plots humeurig/chagerijnig en kon ik wel zo huilen. Ook zijn mijn borsten heel vol. Hoop dat dit wat seintjes zijn, maar je weet het helaas nooit.  
Ik probeer er niet teveel aan te denken, maar ondertussen bezoek je toch zo elke dag het forum etc.. 
Iedereen heel veel sterkte of succes! 

Ik gebruik idd de oortermometer. Dan toch maar dat andere ding weer pakken. Heel apart vind ik het hahaha. Vooral met Mn vriend naast me.

Feyre, ik geloof ook dat het beter is om geen tampon te gebruiken. Confronterend zo’n scholings onderwerp... en dan ook nog een hele dag onderweg. Ik hoop dat je je snel iets beter voelt en je menstruatie minder heftig wordt.
Noaaa spannend! Hopelijk word je niet ongesteld! Laat je niet gek maken door al die tekens, je lichaam kan je flink voor de gek houden... Ik geloof dat iedereen hier daar wel over mee kan praten ?
Ik heb maandag of dinsdag mijn eisprong, maar mijn vriend komt dinsdag pas weer terug uit het buitenland (ivmzijn werk). Ik heb weinig hoop dus deze ronde aangezien hij morgen al vertrekt. Stom werk af en toe ?

Ik meld mij ook hier, mijn cyclus is deze keer in de war en daardoor ligt mijn NOD niet meer in oktober maar in november. Achja het is pas de eerste ronde voor onze hopelijk tweede

Lavendel ja noval wert ook niet of ik de aandacht ervoor heb maar moet erheen voor me registratie anders mag ik niet meer kramen straks ?? twijfel of ik de verloskundige die de cursus geeft moet inlichten over hoe en wat...
Jammer dat je vriend weg moet voor werk ? hoop dat je eisprong later is dat je iig een kans hebt! 
Eikeltje welkom hopelijk is je cyclus weer snel regelmatig helaas nu afwachten

Ik hoop het ook Feyre, en anders is dinsdag hopelijk nog op tijd... Baal er wel van, zo loop ik steeds de juiste dagen mis ?
Misschien wel handig om te melden inderdaad, dan weet de verloskundige in ieder geval hoe of wat. Als het je teveel wordt kun je even weg lopen en krijg je er geen vragen over. 

Terug
Bovenaan