NOD november 2018

Top zal ik weer een lijstje bijhouden dan? Mijn NOD op basis van 32 gedaan maar dat is met mk ofc dus kan zijn dat ie gewoon 28 dagen is op dag 28 had ik ook innestelingsbloeding. Me NOD kan dus wat aanpassen als ik me eisprong gevonden heb.
Lavendel vind het fijn om te horen dat je wat aan me antwoorden heb ? ik weet niet alles maar heb me extreem ingelezen in het hele proces en heb ook wel een beetje de verloskunde achtergrond door me opleiding ? 
Ik voel me vandaag wat beter minder gehuild maar vind het nog wel moeilijk. Lees soms nog wat berichten van meiden die wel zwanger zijn en dan wordt ik best emotioneel miss zelf wat jaloers voor wat ik had kunnen hebben.... ik probeer er positief naar te kijken. volgende ronde hopelijk dan wel blijvend raak maar wil ook niet teveel hopen want wat als dit de enige kans was? En het nu maanden of jaren niet lukt. Dus ja dat is nog wel moeilijk.
Qua vloeien is het wel wat meer niet overdreven meer maar als ik een tijdje nirt maar de wc gaat dan is het wel meer en lijkt het alsof er wat geslacht is in heyttoilet (sorry!!!) Verlies wel veel stolsels en als ik dan denk dat dat het vruchtje was wordt ik wel weer emotioneel

Mijn ? zit er denk ik echt aan te komen, weer een licht streepje terug op de ovutest en echt weer veel van dat super rekbare, doorzichtige slijm (heerlijk?) 
ik schrijf niet vaak mee, zo druk met mijn werk.. maar ik lees wel vaak iedere ochtend en avond jullie berichtjes! Waarom is er toch nog geen ouders van nu app, zou het denk ik wel makkelijker maken dan de internet site? 

Depss volgens mij kun je daar beroerd van zijn, maar of misselijk daar ook onder kan vallen weet ik niet ?
Jij had vorige keer een mooi lijstje gemaakt Feyre, zou je dat nu weer willen doen? Ik heb heel veel aan je antwoorden! Je kunt merken dat je je goed hebt ingelezen/veel weet, dat is heel fijn ? Ik kan me heel goed voorstellen dat het lastig is om verhalen te lezen van vrouwen die wel zwanger zijn, dat heeft tijd nodig... Gewoon af en toe even lekker janken! En die verhalen over stolsels etc. kun je hier gewoon kwijt! Daar is een forum voor ?
Oh mijn NOD is 13 november. Dat duurt echt nog een eeuwigheid ?

Spannend Suikerspinn! Ik had helemaal geen rekbaar slijm afgelopen maand. Voelde het gewoon aan me bmm en volgens mij was het waterig bij me.
Tjah een app is denk ik veel gevraagd vind dat het forum sowieso te kort komt aan functies. Zo werkt het hele bewerken van een bericht niet voor me

Het is zo grappig om te lezen hoeveel dingen we allemaal met elkaar gemeen hebben! De onzekerheid vooral die aan ons knaagt en dan dat struinen over het internet ooh wat herken ik dat goed zeg haha en dan verschillende apps downloaden om te kijken wat nu wel of niet goed is.. ik hoop snel mijn menstruatie te krijgen zodat  we weer aan een nieuwe poging kunnen beginnen! Ik schrijf ook niet vaak mee maar lees bijna dagelijks alle berichtjes die voorbij komen blijft erg leuk en vooral heel nuttig om te blijven lezen!
Succes allemaal meiden en dat we vooral elkaar mogen helpen!

Zo een lijstje was inderdaad handig! Leuk om bij te houden wie wanneer ongeveer gaat testen :) 
nou idd feyre, het forum verdient wel meer! Ik vind het voornamelijk vervelend dat wanneer ik de pagina vernieuw, ik steeds opnieuw moet inloggen.

Ik doe ook weer mee met het pact! Mijn NOD is wrs 14 nov, maar ga voor het eerst aan de slag met ovu testen. Dus wie weet verandert het nog. Eerste cyclus  30 dagen, tweede 28 en vorige 35... maar na 17 jaar pil niet verwonderlijk. 

Terug
Bovenaan