NOD november 2018

Snachworteltje, Lavendel, Depss, etc
Iphone heeft n nieuwe functie; schermtijd...
????
Gezondheid en fitness (Flo app en dit forum) is bij mij de duidelijke winnaar. 

Lavendel ik ga het lijstje weer maken. Doe ik morgen als ik terug ben van de cursus dus zal dan alle NOD's ertussen pakken ? 
Ben heel blij dat je wat aan me antwoorden hebt ? doet mij zeker goed dat ik ook anderen kan helpen met wat ik weet of gelezen heb etc.
En ja het is lastig maar niet omdat ik niet blij voor die meiden ben maar gewoon om wat ik verloren ben en wat had kunnen zijn. Het komt hopelijk wel goed beetje angst overwinnen dat dit heus niet onze enige kans was. Hoop alleen dat het niet tw lang weer op zich laat wachten.
Suikerspinn ik zou meer opties willen zien ja en het liefst een app vaak via internet werkt hetbvoor geen meter....ik hoefnoverigens ook nooit opnieuw in te loggen maar soms lijkt het erop dat het wel moet.

Volgens de flo app zou ik vandaag mijn eisprong moeten hebben.. Ik heb geen  ovulatie testen gebruikt dus weet niet of t betrouwbaar is.. ?? ik voel mijn ovulatie dus nooit.  Afgelopen maandag gezellig gehad, dus vanavond weer gezellig maken ?

Vind t ook elke keer zo apart.. je heb die dag je ovulatie maar dan zegt internet (leuk de zoekmachines) dat 2 dagen later je eitje nestelt.. Snap er ook  soms maar niks van..

NOD 2 november maar kan ook 5 november zijn... hangt dus af of van de duur luteale fase deze keer. Laat ons zeggen dat ik wrs 2 november wel al ga willen testen ?

Terug
Bovenaan