NOD november 2018

Ik doe graag weer mee. Mijn nod is vermoedelijk 13 nov.
Volgens de app is komend weekend mijn vruchtbare periode. Laten we dan net lekker naar centerparcs zijn ?

Dan lopen we ongeveer gelijk Aappiie! Wel bijzonder dat volgens mijn 2 apps ik maandag of dinsdag mijn ovulatie heb ?. P.C. zegt maandag en Flo zegt dinsdag ? Ik blijf maar gewoon trouw ovulatietesten doen, die apps zijn natuurlijk ook niet helemaal betrouwbaar...
Succes vandaag Feyre! 

Uhm er is toch gewoon een ouders van nu app. Ik zit alleen maar op 't forum via die app, hoef ook nooit opnieuw in te loggen. 
Hier dag 45 en nog niet ongesteld. Merk ook niets dat het eraan zit te komen. Ik heb huisarts gebeld en afgesproken dat als ik na mijn verjaardag op 3 nov nog niet ongesteld ben (of zwanger) dat ik dan langskom voor een afspraak... Geduld dus maar, en proberen er niet mee bezig te zijn. Ben dus ook zoveel mogelijk afwezig hier tot die tijd, maar soms ben ik gewoon nieuwsgierig of er al een positieve test is en lees ik toch ff bij ?

Heb ik mn ei gehad?
Flo zegt nu dinsdag de 23e. Toen liep de oulatietest wel voor het eerst naar een betere tweede streep maar geen knaller.
Daarna waren de ovutesten op.
Dit is mn temp kaartje:

Ik ben nieuw hier, maar lees al een tijdje mee. Afgelopen juli helaas een MA gehad. Zitten nu in ronde 2 (na de nasleep). Gisteren een positieve CB gehad, NOD rond 8 november! ?

Terug
Bovenaan