NOD november 2018

Juuno ik kan maar 1 app vinden en dat is een app waar ik alleen een zwangerachap in kan voeren?
Ik zit nu op de scholing vanmiddag zal ik het lijstje maken
Depss wat is je basale temp? Zie nu alleen een hele grote dip eigenlijk? Als je temp morgen nog zo joog is of hoger zou het kunnen zijn dat die geweest is

Ik heb wel de app van ouders van nu. maar ik gebruik ook gewoon de internet site eigenlijk. 
En ja ik doe ook weer mee, als ik mijn eisprong heb gehad dan weet ik het zeker, maar voor nu mag hij op 16 nov. staan. 

Deps Dit is mijn eerste ronde maar rond mijn eisprong heb ik boven de pot gehangen van de misselijkheid. Verder op internet ook verhalen dat vrouwen tijdens eisprong misselijk zijn! 
Dat misselijk zijn herken ik zelf wel van de menstruaties voordat ik aan de pil ging. Lag ik alle dagen plat en was de emmer mijn grootste vriend.. 
Mijn nod staat op 3 november. 

Hoi!
Ik sluit me ook graag aan, dit is onze tweede ronde voor een tweede kindje.
NOD is 5/6 november en als ik het goed gemerkt heb was afgelopen zaterdag mijn eisprong,maar ik temperatuur niet, dus puur gevoel ;)
Ik vind het vooral fijn mee te kunnen lezen/kletsen/vragen met iedereen die in een zelfde "fase" zit :D

Volgens mij 33 dagen cyclus zou ik 11 november mij nod moeten hebben. Maar dan ook M ovulatie op de 27e. Dacht gisteren al een positieve in handen te hebben dus even doortesten. 

Mijn nieuwe NOD datum is dus totaal onbekend, met een beetje pech schuif ik rechtstreeks door naar december en sla ik november over... 
Hele andere vraag. Ik heb veel oudersvannu.nl en kekmama tijdschriften van 2018, 2017 en 2016. Kan ik iemand hier er blij mee maken? Ik hoef er niks voor te hebben alleen evt verzendkosten. Woon zelf in de achterhoek. 

Terug
Bovenaan