Feyre, jij krijgt echt wel een eisprong hoor! Daar maak ik me geen zorgen om, zou jij ook niet moeten doen

. Je doet gewoon weer mee deze ronde. Die hormonen zijn echt killing inderdaad, ik had er ook wel een week last van, toen voelde ik me wel weer normaal.
Snackworteltje, fijn, een medestander! Mijn vriend zei hetzelfde. Het was ook belachelijk vroeg sochtends omdat hij op vakantie ging, dus het was voor niemand leuk

. Romantisch verhaal wel, als het raak zou zijn

.
Wachten duurt inderdaad lang. Ik probeer ook nu al dingen te ontwaren, alsof ik die bevruchting kan voelen. Ik heb ook nog in mijn hoofd dat ik tot een paar dagen na NOD wacht, nou ja, weet nu al dat daar niks van terecht komt. (Hoewel ik ook superregelmatig ben, dus ws is het ook niet nodig en komt het bloed netjes op 9 november).
Forum mag inderdaad wel een flinke update naar 2018.
Ovulatiepijn voelen niet veel vrouwen hoor, zou me geen zorgen maken als je het niet voelt. Ik weet ook niet of het net voor of net na de eisprong is... maar had vandaag dus pijn en ik had ook een heel klein beetje bloed in mn onderbroek vanmiddag, nog nooit gehad met eisprong! Heb ook zo'n paasei lkeihard laten springen denk ik...