NOD november 2018

feyre 
ik denk dat mn lichaan indd nog puur aant het ontpillen is hoor , dus ik wacht geduldig af bedankt  in ieder geval iets meer rust in mn hoofd is wel prettig haha!

Hier gaan we ronde 11 in. Ondertussen zijn de zwemmers van mijn man onderzocht (daar bleek alles goed te zijn) en zijn we doorverwezen naar de fertiliteitskliniek. Daar hebben we 5 december onze eerste afspraak. Voor zover bij mij bekend krijg ik dan een inwendige echo enz. 

Best spannend allemaal. Merk dat ik deze ronde erg emotioneel ben. We hebben momenteel veel stress in ons leven en merk dat ik moeite heb het zwanger worden 'los te laten'. Ik weet niet hoe mensen dat doen. Tips? 

Ik ben zo moedeloos aan 't worden. Ik snap gewoon niet hoe mensen 'relaxt' kunnen blijven. 

Hee lieve meiden, 
Wat een hoop nieuwe berichten weer! Rvis, welkom! Ik had eerder al een keer via google een NOD-topic gelezen waar jij veel op mee schreef. Enerzijds ' leuk' om je hier nu ook te zien, anderzijds verschrikkelijk vervelend dat jullie nog geen kleintje in je armen hebben mogen sluiten. 
Joena, thanks voor die tip over de CB. Dat is echt serieus een stuk goedkoper dan in de winkel! Daar koop ik voor dezelfde prijs tien testen en hier 20! Ik wil je eigenlijk pas kopen als ik zeker weet dat ik deze ronde niet zwanger ben... Anders voelt het een beetje als de goden verzoeken haha. Pas als ik ongesteld word (en laat dat alsjeblieft minstens negen maanden en een dikke buik duren) wil ik weer ovulatietesten kopen haha. 
LepeltjeLepeltje, lastig he, met die verplichte seksdagen. Ik ervaar dat ook een beetje. Vriend klaagde afgelopen keer ook een beetje, dat hij het niet op commanda kan, haha. snap ik ergens ook wel. Bij mij doet het inderdaad ook best wel pijn rond mijn ovulatie, maar het is voor een goed doel!
Ik zit nu op dag 7 DPO en wat.duurt.dat.wachten.lang. Niet normaal. Ik kan pas over een week testen. Ik tel echt de dagen af. Ik voel vanalles. Felle steken links, ter hoogte van mijn eileider, alsof mijn eitje daar nog hangt ofzo. Soms een steekje rechts. steekjes in mijn linker lies... Maar ik besef me heel goed dat de innesteling nog niet geweest is, dus dat het uberhaupt nog geen symtomen kunnen zijn. Maar toch voel ik het echt, ik beeld het me niet in. Zo verwarrend! 

Ohja, ik las iets over de omslachtigheid van het forum ergens. Inderdaad. Helemaal mee eens. Ik word ook constant uitgelogd terwijl het vinkje bij 'blijf ingelogd'  aan staat. Ik hoopte dat de app beter zou werken maar dan ga je gewoon naar een mobiele website toe. 
Het zou gewoon net zo makkelijk moeten werken als een Whats-App groepsgesprek haha.

snackworteltje wees blij jij kan al over een week testen ? ik begin net met de nieuwe ronde hahaha
App werkt idd ook niet veel anders met het forum is gewoon een website via de app...

Ik baal een beetje... Mijn vriend is iedere keer weg voor zijn werk als ik mijn eisprong heb. Maandag heb ik als het goed is mijn eisprong, maar merk nu al wat gevoeligheid als ik hoest oid. Hij komt dinsdagavond pas thuis. Ik word hier best verdrietig van ? Heb het idee dat het zo nooit gaat lukken... Ik weet dat ik niet mag zeuren, dit is pas de 3e ronde, maar toch steekt het een beetje. Hij is woensdag vetrokken, dus dinsdag voor het laatst sex gehad. Daar hoef ik dus ook niets van te verwachten. Sorry, het kwam even hard binnen net  ? Ik hoop zo dat ik aankomende dinsdag nog een kans heb... Ik blijf maar trouw testen met ovulatietesten maar ik heb de hoop voor deze ronde al een beetje opgegeven.
Dat lucht op, sorry dames voor mijn gezeur!

Feyre, jij krijgt echt wel een eisprong hoor! Daar maak ik me geen zorgen om, zou jij ook niet moeten doen :). Je doet gewoon weer mee deze ronde. Die hormonen zijn echt killing inderdaad, ik had er ook wel een week last van, toen voelde ik me wel weer normaal. 
Snackworteltje, fijn, een medestander! Mijn vriend zei hetzelfde. Het was ook belachelijk vroeg sochtends omdat hij op vakantie ging, dus het was voor niemand leuk ;). Romantisch verhaal wel, als het raak zou zijn :p.
Wachten duurt inderdaad lang. Ik probeer ook nu al dingen te ontwaren, alsof ik die bevruchting kan voelen. Ik heb ook nog in mijn hoofd dat ik tot een paar dagen na NOD wacht, nou ja, weet nu al dat daar niks van terecht komt. (Hoewel ik ook superregelmatig ben, dus ws is het ook niet nodig en komt het bloed netjes op 9 november).
Forum mag inderdaad wel een flinke update naar 2018.
Ovulatiepijn voelen niet veel vrouwen hoor, zou me geen zorgen maken als je het niet voelt. Ik weet ook niet of het net voor of net na de eisprong is... maar had vandaag dus pijn en ik had ook een heel klein beetje bloed in mn onderbroek vanmiddag, nog nooit gehad met eisprong! Heb ook zo'n paasei lkeihard laten springen denk ik...

Hebben jullie wel eens, 2 dagen de zelfde super streep op een ovu test? Gister en vandaag echt een knal streep, we maken het gewoon om de dag gezellig. Ik blijf maar testen tot hij licht/weg is denk ik?

Terug
Bovenaan