NOD november 2018

Meiden ff snel gelezen ? ik zet de NOD's er zondag bij als ik weer thuis ben.
Zometeen richting center parcs haha
lepeltjelepeltje wat fijn dat je je eisprong hebt! Ik hoop dat de mijne er ook snel weer is
Helaad nog wat ongesteld dag 4 nu maar wel al minder en bruinig verlies dus hopelijk snel klaar.
Ik ben echt bang dat ik geen eisprong krijg. Die CB ovu testen hoe werken die precies? Die moet je toch ook gewoon dagelijks doen? Vind ze best wel duur eigenlijk. Heb wel goede ervaring met de dipsticks van 2besure.
Vandaag wel helaas wat emotioneel... wss ook hormonen. Dlaat nergens op maar moest janken omdat me man zn trouwring is vergeten om te doen en we zijn niet thuis voor het hele weekend en was er ook best pissig om want zei gister nog doe hem om (we mogen beide ivm werk geen sieraden om)

Ovulatie pijn is btw niet echt ovulatie pijn. Je kan de laatste grpei vam de gollikel of de openbarsting van de follikel voelen. Vaak aan 1 kant van de eierstokken omdat 1 eitje springt per maand in 1 van de eierstokken. Dit voelt aan als steken of bijv krampen in die eierstok. Sommige vrouwen vinden het als menstruatie krampen aanvoelen. Niet elke vrouw voelt het. Je kan het dus meten met ovu testen of bijv tempen of evt cervix slijm en bmm

lepeltjelepeltje nog even antwoord op jouw vraag. Mijn man weet wanneer de vruchtbare dagen zijn en dan doen we het ook elke dag ervoor en erna om de dag meestal. Hij vind het totaal niet erg en we maken er gewoon een leuk spelletje van dat het niet op moeten lijkt.
Daarnaast het hoogzwanger in de hete maanden ja het kan maar het kan zijn dat je er geen last van heb.
Laten er hopen dat er vele juli babytjes komen en dat wij daar ook bijhoren!

Mijn man weet niet wanneer mijn vruchtbare dagen zijn, dus het is voor hem sowieso nooit een kwestie van moeten. Daarnaast heeft hij er ook nooit problemen mee en is hij alleen maar blij als ik vaak wil. 
En Lyanna, ik voel mijn eisprong ook niet hoor. Lang niet iedereen voelt dat. Daarnaast heb ik overigens ook weinig klachten als is ongesteld wordt en merk ik dat meestal ook niet. In ieder geval niet vantevoren. 

Tessaxx als je recentelijk gestopt bent met de pil kan je aan het ontpillen zijn en kan de ene maand je cyclus heel lang zijn andere maand korter. Je slaat dus niet echt over... je cyclus moet gewoon weer "regelmatig" worden je zou ovu testen kunnen doen maar denk niet dat die veel doen voordat je een menstruatie hebt gehad. Heb je wel een eisprong gehad deze maand?

Hoi!
Ik zal mezelf ook weer netjes melden. Ik lees wel mee maar reageer niet continu. Vooral de laatste dagen voor NOD zal ik weer aanwezig zijn, anders maak ik mezelf he-le-maal gek en valt mijn normale leven compleet in het niets.
Volgens mijn app, is de 31e mijn ovulatiedag. Dus vanaf nu gaan we weer écht aan de slag, in de hoop dat het dit keer wel raak mag zijn. Vorige maand had ik, op misselijkheid na, echt alle klachten dus we waren er zo zeker van. Maar helaas.. ik temperatuur overigens niet, ik doe ook niet aan ovulatietesten. Dat wil ik pas gaan doen als het op een gegeven moment echt niet lukt. Maar we zijn positief en gaan er gewoon opnieuw voor! 

De 14e is dus mijn NOD. Duurt nog véél te lang!

@Joena, ja dat hsg onderzoek heb ik ook gehad. Vreselijk onderzoek! Ging volgens mij na 10sec al van mn stokje? ZO pijnlijk! Nooit meer! Gelukkig was die bij mij ook goed! Hopelijk mag t voor ons allen gauw raak zijn! ? Geduld word idd op de proef gesteld, maar dat geld voor veel van ons helaas. Kunnen alleen maar hopen? en klussen?

Terug
Bovenaan