NOD november 2018

Suikerapinn ja had ik ook je testen kunnen 2 dagen LH piek vinden omdat je ei na eerste meting binnen 12 tot 36 uir kan springen

lepeltjelepeltje dank je voor je lieve woorden ? krijg er wel steeds meer vertrouwen in en probeer het positief te zien. Hoop wel snel weer me eisprong te vinden

Afgelopen 2 dagen dus lh piek, dan hoor je ‘normaal’ toch ongeveer 14dagen later ongesteld te worden, of beter gezegd liever niet? Dan zou mijn nod 8/9 november zijn. 

Suikerspinn klopt ja maar kan wat afwijken 13 dagen 15 dagen normale norm is tussen 10 en 16 dagen. Maar meeste 14 dagen erna als je een regelmatige cyclus hebt.
Lavendel ff nog reactie op jouw verhaal. Ik begrijp je zeker weten ik zou het ook erg jammer vinden als me man telkens rond ovulatie weg zou moeten. Geeft je een beetje ene idee "waarom doen we dit, we zitten er altijd naast" maar geef niet op! Je hebt maar dat 1e zaadje nodig! Daarnaast als je vriend goed zaad heeft kan het sperma wel tot een week en soms zelfs langer! Blijven leven. Beste vanuot gaan een paar dagen ofc maar weet dat het niet onmogelijk is.

Dank je Feyre ik had even wat opbeurende woorden nodig. Ik vraag me inderdaad soms af waarom we dit dan doen, omdat het waarschijnlijk toch niet lukt. Maar ik zie het vandaag weer wat zonniger in. Net een ovulatietest gedaan en die is ‘gelukkig’ negatief. Ik ga er toch maar gewoon vanuit dat zijn zaad slechts een paar dagen kan blijven leven.
Heel veel plezier dit weekend en je vindt je eisprong vast snel!
Annap leuk plaatje! Ik zit vandaag op dag 13 en had gisteren crème achtige afscheiding. Ik loop dus volgens het plaatje niet helemaal gelijk, maar ach bij wie gaat het helemaal volgens het boekje ?

Ik begin trouwens wel last te krijgen van mijn buik, ondanks een nog negatieve ovulatietest... Laat het alsjeblieft nog even duren ?

Terug
Bovenaan