NOD november 2018

Snackworteltje Volgens mij word alles tussen 21 en 35 dagen als een normale cyclus gezien. Ik had het vorige cyclus ook, daarbij ook wat bruinverlies gehad, maar mijn menstruatie zette pas door op dag 28. Hoop voor je dat het niet doorzet en dat het een innesteling is oid ? Daar schijn je namelijk ook een soort menstruatie achtige klachten van te kunnen hebben, maar die duren dan heel kort.

Sjamee, ik voel me sinds vanavond ook niet echt top. Begon vanmorgen al met zere keel, morgen ff van die anta flu halen. Super heftige intense emotie rollercoaster dag gehad op werk, ben gesloopt. Nu lekker naar bed met een paracetamolletje en lekker een uur langer slapen vannacht komt super uit. Nu 5dgn na eisprong, nog 7 te gaan. Ben benieuwd of ik n virusje heb of dat t komt door vandaag. 

SjaMee ieder lichaam is anders dus het zou altijd kunnen. Helaas even afwachten.
Hier is de menstruatie sinds gister echt voorbij. Temp tijdens is altijd nog iets hoger 36.9 en 36.8 en vanaf vandaag weer netjes 36.7 (basale temp) vanaf dag 10 wil ik beginnen met ovu testen is toevallig 1 nov dan ? zal ik dan ook het cervix slijm en bmm checken of daar alvast mee beginnen?
Weekend was gezellig vanmiddag weer een rit van 2 uur terug. Kijk er niet naar uit eigenlijk teveel lange ritten deze week. Morgen nog vrij en dan weer op wacht... moet zeggen dat ik ook daar geen zin in heb. Vind het steeds lastiger om maar te moeten wachten of ik opgeroepen wordt of niet en dat ik tot nu toe zowat elk weekend werk en dua nooit wat met me man en stiefdochter kan doen. Ik moet vrij vragen en dit kost me vakantie dagen...
Er komt veel over me heen tbh we proberen voor een kindje en dat zal ook niks veranderen. Maar wil toch mogelijk een thuisstudie gaan doen voor omscholing en dan op me gemak de praktijk doen. Bbl opleiding is gewoon niet mogelijk en wil ik ook niet als ik zwanger ben. Me man kwam opeens dat hij miss ook wat ander wilt gaan doen. Heeft plezier in zn werk maar werkt 40 uur en wilt meer tijd met mij en anders werk voor minder kan die 2x meer verdienen als dat ie nu doet. Sta volledig achter hem wat hij ook kiest. EN we willen verhuizen. Maar daar nu reeël naar gwkeken dit gaat niet binnen 2 jaar lukken aangezien je tegenwoordig 10k minimaal zelf moet meenemen. Dus we moeten sparen en in die w jaar zou ik evt een opleiding kunnen doen.we zitten ook niet op een schopstoel. Hebben een eengezinswoning maar is de woning waar hij met zn ex woonde en willen meer in de buurt wonen van onze familie.
Zo even me beklaag gedaan sorry meiden ?

Goeie morgen dames. Eerste nacht op centerparcs gehad . Lekker even paar dagen weg met vriendlief. Ik heb sinda vanmorge steken voornamelijk rechts maar ook wat links. Mogelijk eitje? Of is dat te vroeg. Nod is 13 of 16 nov. Er zit hier een open haard en een bubbelbad dus gezellig maken lukt zeker wel ?

Wij gaan om persoonlijke redenen deze maand even overslaan. Allemaal heel veel succes dames! Ik ga sowieso nog wel meelezen af en toe. Hopelijk zie ik jullie niet terug in de NOD december ;-)

Er komt een hoop op je af zo Feyre, een hoop plannen! Ik snap dat de wachtdiensten zwaar zijn en dat je dat liever niet meer wilt doen, vooral als er een kindje op komst is. 
AappiieJ dat kan zeker een eitje zijn! 14 dagen voor je menstruatie is een gemiddelde, dus wat eerder of later kan zeker. Ik heb ook altijd wat steken. Maak het dus maar gezellig ?
Vooralsnog heb ik een negatieve ovulatietest (yes!). Vanavond nog een keer testen, maar ik hoop dat hij tot morgen of dinsdag uitblijft ?
Citrus vraag je dat aan mij? Hij heeft uiteraard verlofdagen, maar om er steeds 2 op te nemen als ik mijn ovulatie heb... En dan nog maar de vraag of het lukt natuurlijk ? We maken graag verre reizen, dus proberen onze dagen een beetje op te sparen. 

Hey Lavendel, ja klopt, was even je naam kwijt hihi. 
Ja...in de hoop dat het niet elke maand hoeft haha. Ik snap dat het makkelijker gezegd is dan gedaan allemaal. Ik hoop dat het deze maand allemaal wat beter valt, wat later voor jou. Ik had vorige maand ook ineens ovulatie op dag 18 ipv 16. Ik duim voor je. 
Lyanna, jammer. Succes/sterkte, wat voor jullie van toepassing is. Misschien tot volgende maand. 

Fijne zondag dames. X

Terug
Bovenaan